خبر فوری
حجت الاسلام جهانگیری امام جعه هشت بندی

گلایه شدید امام جمعه توکهور و هشت بندی از وضعیت نابسامان محصولات کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان از هشت بندی، حجت الاسلام والمسلمین حسین جهانگیری امام جمعه توکهور و هشت بندی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به وضعیت کشاورزی اظهار داشت: واقعاً کشاورزی مملکت نابسامان است، محصولات کشاورزی یا اینقدر کم است که تبدیل به جوک می شود یا روی زمین می ماند و کسی نیست که مجانی جمع کند.

وی افزود: برای کشوری که بحران های مختلف را تحت مدیریت قرار داده آیا کنترل قیمت محصولات کشاورزی کار سختی است؟ این کار شدنی است و مسئولین باید دنبال راهکار باشند.

خطیب جمعه توکهور و هشت بندی اضافه کرد: مجموعه های تصمیم گیر در زمینه کشاورزی و در رأس همه مجلس شورای اسلامی، ساز و کاری را طراحی کنند که مشکل کشاورزی کشور حل شود.

جهانگیری بیان داشت: استانهای جنوبی کشور کشت همزمان دارند و لازم است از مرکز کشور با برنامه ریزی دقیق الگوی کشت تعریف شود و برای هر استان و منطقه سهمیه کاشت محصولات کشاورزی تعیین و نظارت لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: مسئولین اگر گرفتار روزمرگی شوند وضعیت بهتر از این نمی شود، وقتی میبینیم هزاران تن نعمت خدا در سطح زمین های کشاورزی هدر می رود، مسئول و کارشناس مربوطه نباید آرام داشته باشد.

امام جمعه توکهور و هشت بندی ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و پیگیری مشکلات کشاورزان از نزدیک، اظهار امیدواری کرد: ان شاءالله یک بار برای همیشه مشکل رفع بشود.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

یک نظر

  1. فکری به حال دلالهایی که یه پاشون روی گلوی تولید کننده و پای دیگه شون روی گلوی مصرف کننده است بشه…

دیدگاهتان را بنویسید