خبر فوری

سیاستگذاران نگاه ویژه به توسعه سواحل هرمزگان داشته باشند

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: سیاستمداران وسیاستگذاران کشور نگاه ویژه به توسعه سواحل و بنادر این استان داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: در همین زمینه صنایعی که به آب نیاز دارند باید در کنار سواحل شکل گیرند و توسعه به  سمت مناطق ساحلی کشیده شود.

وی ادامه داد: همه تخم مرغ‌ها را نباید در سبد بندر شهید رجایی گذاشت و تعدد و توسعه بنادر به لحاظ پدافند غیر عامل مفید است چرا که آبادانی و بهبود معیشت را برای ساحل نشینان و همه مردم کشور فراهم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: این استان با یکهزارو۲۰۰ کیلومتر ساحل ظرفیت بالایی برای راه اندازی و توسعه بنادر و دسترسی به آب‌های آزاد دسترسی دارد ، می‌توان از اینجا به جهان متصل شد البته درهمین زمینه کارهای خوبی در حال انجام است که اگر روند توسعه تسریع و به ثمر برسد آثار مفیدی برجای می‌گذارد.

جاده میناب به هشت بندی و سیاهو به احمدی ۲ زخم کهنه هرمزگان هستند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به محدودیت منابع استانی و محلی بایستی برای کمبود این منابع بویژه دربخش راههای روستایی که هم اکنون 40درصد آنها خاکی است تلاش مضاعفی از مسوولان ونمایندگان شود. 

عبادی زاده ابراز داشت:هم اکنون 2 راه روستایی میناب به هشتبندی و سیاهو به احمدی به عنوان زخم های کهنه در زمینه راه روستایی بوده  که در اولویت ساخت وتکمیل قرار گیرد.

وی یاد آور شد: در راستای ارتقای دهستانها به بخش بایستی در زمینه تامین اعتبارات هم تلاش صورت گیرد که مشکلات زیر ساختی انها ازجمله راه هم رفع شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید