خبر فوری

مجلس با اصلاح ساختار بودجه پاسخ «روحانی» را می‌دهد

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به «روحانی»، گفت: اگر تامین معیشت مردم برای شما اهمیت داشت! وضعیت کشور،  اینگونه نبود، مجلس با اصلاح دقیق ساختار بودجه پاسخ شعارهای رئیس‌جمهور را می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله نجابت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: او امروز در جلسه هیئت دولت گفت «من هم بلدم شعار بدهم، اما مردم از من تامین معیشت می‌خواهند!».

وی خطاب به رئیس جمهور، افزود: آقای رئیس جمهور! اگر تامین معیشت مردم برای شما اهمیت داشت وضعیت کشور، بورس و بودجه ای که با کسری تراز عملیاتی فاجعه به مجلس دادید، این نبود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه شعار دادن شما برای مجلس موضوع تازه ای نیست، اما مجلس قصد پاسخ دادن به شما را ندارد،ت صریح کرد: کمیسیون تلفیق با عمل و اصلاح دقیق ساختار بودجه با شما مواجه می شود، لطفا شعار ندهید.

نجابت اظهار داشت: روز گذشته سوال خوبی از وزیر امور خارجه در صحن علنی مجلس مطرح شد، اما مطابق گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، تاریخ سوال بنده قبل از این سوال کننده بود. از هیئت رئیسه انتظار می رود نسبت به سوالات و تقاضاهای نمایندگان امانتداری کند.

وی با بیان اینکه سوال بنده با امضای تعدادی از همکاران از وزیر امور خارجه همان موضوعی بود که روز گذشته در صحن علنی مطرح شد، گفت: اما با تدابیر اتخاذ شده در هیئت رئیسه، ترتیب بهم خورد و این موضوع مورد اعتراض بنده و برخی همکاران است.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید