خبر فوری

ترمیم نوارهای حفاری گازکشی بندرعباس در دستور کار قرار دارد

هرمزبان – معاون عمرانی و امور زیربنایی شهردار بندرعباس گفت: از بدو شروع حفاری گازرسانی، تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و شرکت گاز بواسطه ترمیم حفاری‌های صورت گرفته در معابر منعقد شده و این مسئله در دستور کار قرار دارد.

حسین بازماندگان ظهر امروز(۳۰ دی ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری شهرداری بندرعباس با شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به بخش‌های مختلف شهر، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهر بندرعباس کار بزرگ و با ارزشی است، زیرا انجام این پروژه منفعت شهروندان را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بندرعباس برای انجام بهتر و سریعتر این پروژه بزرگ با شرکت گاز استان نهایت همکاری را دارد، خاطرنشان کرد: تقریباً در چهار ماه گذشته روند حفاری و اجرای کانال‌ها در ۲۵ نقطه از شهر بررسی و پیگیری شده است.

معاون عمرانی و امور زیربنایی شهرداری بندرعباس گفت: شهر بندرعباس با مشکلات دیگری نیز مواجه است، به همین دلیل پروژه‌ای که در طول یک سال ۲۵۰ کیلومتر حفاری کانال و قرار دادن لوله‌های گاز باشد، قطعاً مشکلاتی را تا زمان اجرای کامل به همراه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از بدو شروع حفاری گازرسانی، تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری و شرکت گاز بواسطه ترمیم حفاری‌های صورت گرفته در معابر منعقد شده است.

بازماندگان همچنین عنوان کرد: از ابتدای انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت گاز جهت ترمیم آسفالت ناشی از حفاری معابر، قراردادهای لازم با پیمانکاران جهت مسطح‌سازی آسفالت انجام شده است.

معاون عمرانی و امور زیبنایی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه ترمیم درست و اصولی نیازمند زمان لازم است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکاران این حوزه در ۱۲ نقطه از سطح شهر فعالیت ترمیم آسفالت را انجام‌ می‌دهند.

وی تصریح کرد: بحث حفاری نسبت به ترمیم آسفالت زمان کمتری را نیاز دارد، اما به لحاظ رعایت استانداردهای لازم که مدنظر شرکت گاز قرار دارد، زمان اجرای پروژه را مقداری طولانی کرده است.

بازماندگان در پایان بیان کرد: اتصال به شبکه گازرسانی و استفاده از گاز لوله‌کشی، علاوه بر همکاری شهرداری و شورای شهر، نیازمند صبوری و همکاری مردم برای به سرانجام رساندن این‌ پروژه عظیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید