خبر فوری

توسعه ظرفیت‌های تولید برق؛ محور مطالبات استاندارهرمزگان از مپنا

هرمزبان – توسعه ظرفیت تولید برق هرمزگان، احداث سیکل بخار نیروگاه ایسین و نصب مزرعه توربین‌های بادی درمناطق بادخیز به عنوان محور پیگیری‌ مطالبات این استان از سوی استاندارهرمزگان با مدیرعامل شرکت مپنا در تهران مورد بررسی قرار گرفت.

فریدون همتی در ادامه پیگیری مطالبات استان هرمزگان از وزارتخانه ها در تهران روز سه‌شنبه در دیدار با علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا با اشاره به ضرورت ایفای نقش مسوولیت‌های اجتماعی صنایع اظهارداشت: اتصال شبکه برق جزیره قشم به سرزمین اصلی و کشورهای همسایه خلیج فارس، تسریع در نصب پست GIS نیروگاه کلاس F هنگام و شارژ خط گاز نیروگاه کلاس F دارای اهمیت ویژه است که باید سرعت یابد.

وی همچنین ضمن درخواست از مدیرعامل مپنا مبنی بر سفر به هرمزگان با همراهی تیم تخصصی نیمه دوم بهمن به منظور بررسی و عملیاتی شدن موارد پیشنهادی به هرمزگان، بر مشارکت مپنا در ساخت بیمارستان و مجتمع آموزشی تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان نیز در این نشست ضمن ارایه گزارشی از آخرین عملیات اجرایی صورت گرفته در طرح احداث دو واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی نیروگاه هنگام گفت: در راستای حذف سوخت مازوت از سبد سوختی واحدهای بخاری نیروگاه بندرعباس، تکمیل عملیات گازرسانی به نیروگاه‌های بندرعباس و هنگام مورد نیاز است.

رضا مهرانی، تکمیل سیکل ترکیبی نیروگاه هنگام به منظور تحقق راندمان بیش از ۵۸ درصدی این نیروگاه حرارتی را بسیار مهم و ضروری دانست.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی در نیروگاه‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه اظهارداشت: توجه به توسعه و بهینه‌سازی حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس در راستای احداث واحد بخار نیروگاه هنگام و همچنین در راستای افزایش میزان تولید و سرعت‌بخشی در احداث واحد بخاری نیروگاه انرژی گستر قشم که گروه مپنا در آن مشارکت دارد، برای شرکت تولید نیروی برق هرمزگان از اهمیت زیادی برخوردار است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید