خبر فوری

پیرلو: بازیکنان یوونتوس از بازی تهاجمی اینتر می ترسیدند

هرمزبان – پیرلو تایید کرد شاگردانش با ترس مقابل اینتر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دیدار اینتر و یوونتوس در هفته هجدهم سری آ با برتری 2-0 اینتر خاتمه یافت. آندره آ پیرلو پس از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.
پیرلو در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:
از همان ابتدا با نگرش درستی بازی را آغاز نکردیم و وقتی شما عزم کافی برای برنده شدن در دوئل ها نداشته باشید، اوضاع دشوار می شود. هراسان و نگران بودیم؛ بازیکنان از بازی تهاجمی اینتر می ترسیدند و وقتی این نگرش را داشته باشید، فقط روی دفاع کردن تمرکز می کنید و خیلی هجومی ظاهر نمی شوید. به اینتر اجازه دادیم ابتکار عمل را به دست بگیرد و آنها وقتی ابتکار عمل را داشته باشند، ویرانگر می شوند.
کیفیت فردی بازیکنان زمانی نمایان می شود که ابتدا تیم با میل و جنگندگی مقابل حریف بازی کند. این ویژگی ها امشب در بازی یوونتوس دیده نشد. باخت بدی بود و بدتر از این نمی توانستیم بازی کنیم. غیرمنتظره بود اما باید سرمان را بالا بگیریم و برای دیدار سوپرکاپ ایتالیا مقابل ناپولی آماده شویم.
جاه طلبی یوونتوس تغییری نکرده است. این فقط یک لغزش مقابل رقیبی قدرتمند بود و چنین اتفاقاتی پیش می آید. آنچه باعث ناامیدی من شد، نگرش تیم بود. تیمی چون یوونتوس باید با جاه طلبی و اعتماد به نفس وارد این مسابقه شود. امشب خیلی ترسو بودیم.
در پاسکاری خیلی کند بودیم و پخش کردن توپ بیشتر با مدافعان بود تا هافبک ها. سعی کردیم شرایطی ایجاد کنیم تا کیه زا بتواند بازیکن مقابل خود را دریبل کند یا رمزی به عمق خط دفاعی اینتر بزند اما موفق نشدیم. بیش از حد قابل پیش بینی بازی کردیم و خیلی کند بودیم؛ به همین دلیل بازیکنان اینتر دچار اشتباه نشدند و موقعیت خود را حفظ کردند.
مربی اولین کسی است که سرزنش می شود. آنچه برنامه ریزی کرده بودیم توسط تیم در زمین پیاده نشد؛ یعنی ما به خوبی برنامه ها را متوجه نشدیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *