خبر فوری

اعضای کمیسیون تلفیق درراستای حمایت از تولید با وزیرصمت دیدارکردند

جلسه اعضای کمیسیون تلفیق با وزارت صمت جهت حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه گذاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، جلسه هم‌اندیشی کمیسیون تلفیق با وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی و افزایش سطح تولید و اشتغال صنعتی کشور، برگزار شد.

وزیر صمت نیز دغدغه‌های اصلی خود نسبت به تحمیل بار اصلی نظام مالیاتی به بخش مولد اقتصاد، لزوم تسهیل مقررات مرتبط با تولید، افزایش سطح سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای به اعضای کمیسیون تلفیق منتقل کرد.

حمایت از تولید دغدغه اصلی مجلس در لایحه بودجه ۱۴۰۰ است و از این رو اعضای کمیسیون تلفیق بودجه در راستای حمایت از صنعت و تولیدکنندگان با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار و گفت‌وگو کردند.

اعضای کمیسیون تلفیق با علی رسولیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی، محسن صالحی نیا رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، وجیه‌الله جعفری مدیر عامل ایمیدرو، سعید زرندی معاون طرح و برنامه‌ریزی وزارت صمت و مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت هم دیدار کردند و به بحث حمایت از تولید صنعتی پرداختند.

این جلسه با محوریت بودجه و لزوم افزایش سرمایه‌گذاری صنعتی و مولد در ایران انجام شد. یکی از محورهای اصلی بحث‌های مطرح شده در این جلسه، حمایت از تولید جهت حمایت از اشتغال، تولید و افزایش جذابیت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت بود.

همچنین وزیر صمت دغدغه‌های اصلی خود نسبت به تحمیل بار اصلی نظام مالیاتی به بخش مولد اقتصاد، لزوم تسهیل مقررات مرتبط با تولید، افزایش سطح سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای و لزوم تأمین آب، برق و گاز شهرک‌های صنعتی متقاضی را مطرح کرد.

جلسه هم‌اندیشی کمیسیون تلفیق با وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه به بحث حمایت از سرمایه‌گذاری صنعتی و افزایش سطح تولید صنعتی کشور جهت صادرات و ارزآوری، ادامه یافت.

در انتهای جلسه نیز وزیر صمت از تعامل مجلس برای حمایت از تولید و صنعت تقدیر و قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید