خبر فوری

برنامه فشرده پرسپولیس بعد از بازی با فولاد؛ 6 بازی در 25 روز

هرمزبان – جواد نکونام مقابل پرسپولیس هیچ گاه موفق نبوده و در شکست مقابل سرخ پوشان تهرانی هت‌تریک کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس و فولاد روز دوشنبه بازی حساسی را برگزار خواهند کرد. آن هم در حالی که دو چهره ویژه روی نیمکت این تیم ها حضور دارند. دو مربی از نسل تازه مربیان که عملکرد آن ها روی نیمکت فوق العاده بوده است. پرسپولیس در تمام دیدارهایی که با تیم های تحت هدایت جواد نکونام داشته، موفق به کسب پیروزی شده است. جواد نکونام به عنوان سرمربی تاکنون 3 بار مقابل پرسپولیس قرار گرفته است. 1 بار با نساجی و 2 بار با تیم فولاد خوزستان که در هر 3 بازی شکست خورده است. دیدار پیش ‌رو درواقع چهارمین مصاف نکونام با پرسپولیس است.
یحیی گل محمدی و جواد نکونام تا به امروز سه بار به مصاف هم رفته اند که سهم گل محمدی 2 پیروزی و سهم نکونام 1 برد بوده است. این دو مربی در لیگ هجدهم اولین جدال شان را برگزار کردند. گل محمدی با شهرخودرو با 3 گل نساجی نکونام را در مشهد شکست داد تا در اولین تقابل این دو مربی، یحیی به یک پیروزی قاطع برسد. دومین رویارویی دو مربی بازی رفت لیگ نوزدهم بود که نکونام موفق شد از یحیی انتقام گرفته و همراه با فولاد، شهر خودرو را در مشهد با یک گل شکست دهد. هرچند گل‌محمدی در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و یک بار دیگر نکونام را شکست داد. در بازی که سیامک نعمتی برای پرسپولیس گلزنی کرد.
فرشاد احمدزاده بی شک تمام تلاشش را به کار می گیرد تا مقابل پرسپولیس بدرخشد. تقابل فرشاد احمدزاده با پرسپولیس بی شک صحنه های جذابی را در ورزشگاه آزادی رقم خواهد زد. او که فصل قبل، پیش از حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس در لیست خروجی گابریل کالدرون قرار گرفت، بی تردید به دنبال اثبات توانایی های خود به نیمکتی است که اعتقادی به او نداشت. چراکه بعد از رفتن کالدرون و آغاز زمزمه های حضور یحیی در پرسپولیس، فرشاد برای بازگشتن به جمع سرخپوشان چراغ سبز نشان داد اما غیرمستقیم به او اعلام کردند در همان فولاد فرصت بهتر و بیشتری باری بازی کردن خواهد داشت و شاید در پرسپولیس به او بازی نرسد!
فرشاد احمدزاده یکی از دو خرید زمستانی جواد نکونام در لیگ نوزدهم بود که بعد از پایان فصل حتی شایعاتی در مورد مذاکره او با استقلالی ها نیز به گوش رسید اما در نهایت با تلاش مدیران باشگاه برای لیگ بیستم در لیست فولاد حفظ شد. این گونه بود که احمدزاده در فولاد ماندگار شد تا خیالِ نکو بابت حضور زوج فوق العاده فرشاد احمدزاده – پاتوسی در ترکیب تیمش راحت شود و این دو بازیکن نیز با هماهنگی فوق العاده ای که به دست آورده اند، تاکنون کارنامه‌ موفقی از خود به جا گذاشته‌اند.
احمدزاده که ارتباط بسیار صمیمانه ای با کمال کامیابی نیا دارد، احتمالا در صورت حضور کمال در میدان جدال سختی با او خواهد داشت. او در فولاد هم در پست هافبک نفوذی و هم به عنوان وینگر راست و چپ بازی می کند و تقابل او با هافبک های دفاعی پرسپولیس و مدافعان کناری این تیم جذابیت های زیادی خواهد داشت. آن هم در شرایطی که احمدزاده تمام تلاشش را خواهد کرد تا ثابت کند قرار دادن نامش در لیست مازاد پرسپولیس کار اشتباهی بوده است.
برنامه مسابقات لیگ بیستم تا پایان نیم فصل اول اعلام شد و براساس آن پرسپولیس بیست و پنج روز سخت و سنگین را پیش رو خواهد داشت. برنامه مسابقات لیگ برتر تا نیم فصل اول اعلام شد. سازمان لیگ برنامه مسابقات تا پایان نیم فصل اول را اعلام کرد که بر اساس آن پرسپولیس باید بازی عقب افتاده اش با گل گهر را به عنوان آخرین بازی نیم فصل اول انجام دهد. طبق برنامه پرسپولیس روز 6 بهمن به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت تا بازی هفته دوازدهم را انجام دهد و بعد از آن هر 5 روز یک بار به مصاف حریفانش خواهد رفت. طبق برنامه پرسپولیس باید در بیست و پنج روز 6 بازی انجام دهد، در حالی که تیم های دیگر در این 25 روز تنها 4 بازی انجام خواهند داد.
پرسپولیس 5 روز بعد از بازی با آلومینیوم یعنی روز 11 بهمن به مصاف ماشین سازی خواهد رفت و 5 روز بعد از این تاریخ در تبریز جدال سخت و سنگینی با تراکتوری ها خواهد داشت. یحیی گل محمدی و شاگردانش 5 روز بعد در تهران بازی عقب افتاده از هفته نهم را مقابل مس رفسنجان برگزار می کنند و روز 26 بهمن مقابل پیکان و مهدی تارتار صف آرایی خواهند کرد. پرسپولیس روز اول اسفند، بازی عقب افتاده هفته دهم خود و البته آخرین دیدار نیم فصل اول را مقابل گل گهر برگزار می کند تا ششمین بازی خود را در بیست و پنج روز را انجام داده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید