خبر فوری

گام‌های خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران برداشته شده است/ بسیج مختص زمان، مکان و قشر خاصی نیست+فیلم

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: گام‌های بسیار خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران و نیازمندان و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است که در این خصوص می‌توان به برگزاری چندین مرحله رزمایش و توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره داشت.

امیرارسلان شهبازی صبح امروز در بندرعباس اظهار داشت: هفته گذشته ساختمان اداری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات این استان و مؤسسه خیریه شهید سلیمانی که در جهت خدمت به کارگران و نیازمندان به همت بسیج کارگری و کارخانجات استان ساخته شد با حضور سردار علی‌حسین رعیتی‌فرد ریاست محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به بهره‌برداری رسید.

 

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج کارگری هرمزگان برگزاری مرحله سوم رزمایش مؤمنانه بود که 5 هزار بسته معیشتی، بهداشتی و 10 سری جهیزیه جهت کمک به نیازمندان به‌ویژه کارگران زحمتکش با کمک صنایع و کارخانجات تدارک دیده شده بود که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و ریاست محترم سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شد.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: از اردیبهشت‌ماه 99 که این مسؤولیت مهم را بر عهده گرفته‌ام با کمک و حمایت تمامی دست‌اندرکاران و خیرین، شاهد تحولات بسیار ارزشمندی در این سازمان بوده‌ایم و به لطف خدای متعال گام‌های بسیار خوبی در جهت پیگیری مشکلات کارگران و نیازمندان و گره‌گشایی از کار مردم برداشته شده است که در این خصوص می‌توان به برگزاری چندین مرحله رزمایش و توزیع هزاران بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره داشت.

شهبازی ادامه داد: باور ما این است که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، پابرهنگان هستند و توجه و همت به رفع مشکلات آنان صوابی مضاعف دارد.

وی با بیان این که مشارکت انبوه فعالان اقتصادی و اجتماعی، خیران و واحدهای صنعتی موجود در استان در رقم زدن این رزمایش عظیم مواسات و همدلی و لبیک به کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانه عمق همدلی و همبستگی ملت ما در مواجهه با مشکلات است، خاطرنشان ساخت: مشارکت مجامع صنعتی در این مرحله از رزمایش همدلی و مواسات و نقش فعال بسیج جامعه کارگری در این راستا ستودنی است.

 

 

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، رساندن این کمک‌های مومنانه تا عمق روستاهای دوردست هرمزگان و مناطق محرومان را از دیگر اقدامات سپاه در ماه‌های اخیر برشمرد و عنوان داشت: اوج مهر و جوشش عواطف انسانی در رقم زدن این حماسه بزرگ را شاهد بودیم که عظمت و طبع بلند ملت ما را نشان می‌دهد.

شهبازی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است»، گفت: در بیش از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سبب سربلندی و سرافرازی مردم کشور در عرصه‌های بین‌المللی شده است و این مهم را مدیون اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) هستیم و حال وظیفه داریم که در راستای ترویج و نهادینه کردن اندیشه والای بسیجی در بین آینده‌سازان کشورمان نهایت تلاش خود را به کار ببندیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج کارگری در مأموریت‌های جدید خود در راستای مبارزه با این شیوع این بیماری در صحنه‌های مختلف وارد عمل شده و حرکت جدی و گسترده آنها در جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه صنایع و کارخانجات و رساندن آن به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی قابل تقدیر است که در راستای لبیک‌گویی به منویات مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بسیج در طول دوره‌های مختلف نشان داده است که مختص زمان، مکان و قشر خاصی نبوده و مهم‌تر از اینکه یک تشکل است، یک اندیشه و تفکر است که فراتر از مرزهای جغرافیایی سبب به ذلت کشاندن استکبار جهانی در همه عرصه‌ها شده است.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید