خبر فوری

تاکید بر مبارزه با معتادان و مزاحمان نوامیس در کیش

هرمزبان – امام جمعه کیش در خطبه های نماز جمعه امروز تاکید کرد که کیش جای افرادی که معضلات اجتماعی پدید می‌آورند نیست و باید امنیت را از آنها سلب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده ضمن تقدیر از نیروی انتظامی و سایر نهادها که امنیت را در کیش برقرار می‌کنند، افزود: باید در کیش به عنوان یک شهر مدرن اسلامی امنیت را از معتادان و یا کسانی که در پارک‌ها برای نوامیس مزدم مزاحمت ایجاد می‌کنند،‌ سلب کرد. مسئولان و نهادهای اجتماعی وظیفه دارند جزیره را از این نظر پاکیزه نگاه دارند و البته این قدرت را داریم که برند کیش را در جایگاه حقیقی خودش حفظ کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به ایام عزاداری حضرت فاطمه‌(س) خطاب به صاحبان هیات‌ها گفت: باید مراسم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود. همچنین در سایر برنامه‌ها مانند کنسرت‌ها،‌ جنگ‌های شبانه و جلسه‌ها، پروتکل‌های بهداشتی می‌بایست رعایت شود و مسئولان باید نظارت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده با عادی انگاری ویروس کرونا،‌ شاهد موج چهارم این ویروس منحوس نباشیم.

امام جمعه کیش در ادامه با یادآوری سخنان هفته گذشته رهبر انقلاب عنوان کرد: همان طور که ایشان فرمودند بازگشت به برجام در صورتی که تحریم ها برداشته نشود نه تنها فایده‌ای ندارد بلکه ضرر هم دارد؛ ما به دنبال بازگشت آمریکا به برجام نیستیم،‌ بلکه می‌خواهیم تحریم‌ها رفع شوند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی یک مطالبه منطقی دارد؛‌ یک تعهدی طرفینی وجود دارد و  باید همه طرف‌ها به تعهدات خود عمل کنند؛ لذا باید تحریم ها رفع شود. تحریم‌ها یک جنایت و یک خیانت بزرگ در حق ملت ایران است.

حسن‌زاده با تاکید بر تقویت اقتصاد کشور افزود:  باید اقتصاد خود را به گونه‌ای قوی کنیم تا سیاست بازی های افراد خبیث و غربی ‌ها در اقتصاد ما هیچ تاثیری نداشته باشد.

وی وضعیت امروز ترامپ را نتیجه تاثیر خون شهید سلیمانی دانست و افزود: همان طور که فرماندهان سپاه تاکید کرده‌اند منتظر انتقام سخت باشید. آنها باید سبک زندگی خود شبیه به سلمان رشدی تغییر دهند؛ چرا که ممکن است از درون خانه‌های خودشان انتقام گرفته شود. 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید