خبر فوری

«بیگانه‌ای با من است» نقد دروغگویی است/ فصل دوم هفته آینده پخش می‌شود

بهروز مفید گفت: «بیگانه‌ با من است» سریالی ملودرام است که در آن دروغ به عنوان یکی از گناهان کبیره نقد می‌شود.

 بهروز مفید، تهیه‌کننده «بیگانه‌ای با من است» با بیان اینکه این سریال در مذمت دروغ است، اظهار کرد: در این مجموعه تلویزیونی بحث جابجایی موقعیت مطرح است. فردی به‌دروغ خود را جای فرد دیگری معرفی می‌کند. وی به‌واسطه دروغی که می‌گوید به موفقیت‌هایی هم دست پیدا می‌کند، چون زندگی‌ای که مدت‌ها آرزویش را داشته به دست می‌آورد، اما آن دروغ از درون به وی آسیب می‌رساند. این فرد ذاتاً انسان بدی نیست، اما موقعیتی که برایش پیش می‌آید باعث می‌شود وی نتواند از وسوسه رها شده و در دام گناه افتد، هرچند درنهایت خود را از بند آن گناه رها می‌کند.

وی افزود: در اسلام دروغ، گناه کبیره است. ائمه نیز بارها آن را تقبیح کرده‌اند، اما باوجود این تأکیدات چرا باید چنین کردار زشتی در جامعه رواج داشته باشد. درضمن این سریال سعی دارد نقدی پیرامون این موضوع داشته باشد و به مخاطبان این نکته را منتقل کند هیچ‌گاه دروغ ما را به سرمنزل مقصود نخواهد رساند.

مفید درباره درگذشت پرویز پورحسینی بازیگر این سریال هم گفت: «بیگانه‌ای با من است» سومین تجربه همکاری من با پرویز پورحسینی بود. وی به‌شدت فردی حرفه‌ای بود. هیچ‌گاه ندیدم اجازه دهد مشکلات شخصی روی کار او تأثیر منفی بگذارد. همچنین به‌عنوان یک پیشکسوت، فضایی در پشت‌صحنه کار ایجاد می‌کرد که فضا برای سایر بازیگران مهیاتر می‌شد. همچنین به بازیگران جوان کمک می‌کرد تا بهتر بتوانند به نقش‌‌هایشان نزدیک شوند، بنابراین می‌توان پرویز پور حسینی را به‌عنوان یک الگو به جوانان بازیگر معرفی کرد.

وی درباره الزام ساخت سریال‌های ملودرام در تلویزیون نیز تأکید کرد: این ژانر را باید یکی از اصلی‌ترین گونه‌های سینما و تلویزیون محسوب کرد، حتی باید گفت نیمی از تولیدات، در این‌گونه تولید می‌شود، پس ضروریست به تولیدات این حوزه توجه ویژه داشت.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه برای پخش سریال‌های تلویزیونی باید دقت نظر بیشتری داشت، تصریح کرد: اینکه دو سریال در یک‌زمان روی آنتن رود به هر دو مجموعه ضربه می‌زند. سریال ما در ده دقیقه ابتدایی به چنین معضلی گرفتار آمده و با سریال شبکه سه (باخانمان) هم‌زمان‌شده است. این مسئله نیز به‌ سوءمدیریتی برمی‌گردد که متأسفانه وجود دارد.

وی در انتها گفت: فصل اول این سریال در 33 قسمت تولیدشده که شب گذشته 22 دی شاهد پخش بیست‌و‌نهمین قسمت آن بودیم. قرار است فصل دوم این کار نیز بلافاصله از هفته آینده روی آنتن رود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید