خبر فوری

ماجرای برخورد پنکه سقفی با نوزاد شیرخواره

هرمزبان:چهار سال از ماجرای محمد ایمان می‌گذرد، نوزادی که در حین تصویرسازی روضه حضرت علی اصغر(ع) دچار سانحه شد، اما پدرش روایت دیگری از این ماجرا دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،یازدهم آذرماه سال 90 در مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد امام حسین بندرعباس، برای تصویرسازی شهادت حضرت علی اصغر(ع) در روز عاشورا، یکی از نوزادان جلسه را بالای دست بلند می‌کنند، بدون اینکه متوجه باشند ارتفاع پنکه سقفی کم است، در این هنگام اتفاقی ناگوار رخ می‌دهد.

پدر «محمدایمان اتکا» درباره این رخداد می‌گوید: در حالی که همسر و فرزندم در مراسم شیرخوارگان حسینی به سر می‌بردند، ناگهان صدای فریاد حاضرین بلند شد، همسرم با تلفن به من اطلاع داد که محمد ایمان با پنکه سقفی مسجد برخورد کرده و مجروح شده است.

ماجرای برخورد پنکه سقفی با نوزاد شیرخواره

 

وی می‌‌افزاید: ظاهراً قنداق محمد ایمان به پنکه گیر می‌کند و فرزندم جراحت بر می‌دارد، بعد از اینکه خود را به مسجد رساندم، پسرم را به بیمارستان بردم، پزشکان با درمان دارویی چند روزه و بدون آنکه حتی نیاز به عمل جراحی باشد، او را در 16 آذر ماه مرخص کردند.

محمدایمان مدت پنج روز در بیمارستان بستری می‌شود، وی که از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی و خونریزی مختصری شده بود. در نهایت پدرش که شفای فرزند را به دستان حضرت علی اصغر(ع) سپرده بود، او را سالم تحویل می‌گیرد.

 هر چند در آن برهه از زمان در فضای مجازی فیلم این ماجرا با عنوان «مرگ دلخراش نوزاد دو ماهه در مراسم عاشورا» انتشار یافت، امسال نیز بار دیگر این فیلم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.
منبع: بولتن نیوز/خبرگزاری نسیم
(لینک)
کد خبر: 394893

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید