خبر فوری

رم 2 – اینتر 2؛ توقف شاگردان کونته در دیداری جذاب و و دیدنی

هرمزبان – در حساس ترین دیدار هفته هفدهم سری آ جدال دو تیم رم و اینتر با تساوی 2-2 خاتمه یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در حالیکه اشرف حکیمی با یک سوپرگل زیبا، تیمش را پیش انداخت، جانلوکا مانچینی در دقایق بازی کار را به تساوی کشاند تا بازی تیم های دوم و سوم جدول بدون برنده خاتمه یابد. فاصله اینتر با میلان به سه امتیاز رسید. در حالیکه اینتر می توانست فاصله خود با روسونری در صدر جدول را حفظ کند گل مانچینی بازی را به تساوی کشاند. اینتر با این نتیجه 37 امتیازی شد و رم با 34 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی باقی ماند.
اینتر و آاس رم امروز در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند. دیداری بین تیم های دوم و سوم جدول که به خصوص پس از پیروزی روز گذشته میلان بر تورینو، حساسیتی مضاعف پیدا کرده بود. هر تیم امتیاز از دست می داد، فاصله اش با میلان صدرنشین بیشتر می شد. اینتر که هفته گذشته بازی خود را به سمپدوریا باخت، امروز محکوم به پیروزی بود و در یک ربع ابتدایی بازی نیز سلطه خوبی بر میزبانش داشت.
دقیقه 13 ضربه سر روملو لوکاکو اینتر را تا آستانه گلزنی برد ولی واکنش بسیار خوب لوپز گلر رم مانع ثبت گل شد تا بازی بدون گل دنبال شود. 4 دقیقه بعد جالوروسی به گل رسیدند. توپگیری فرتوت از نیکو بارلا و پاس او بیرون محوطه جریمه به پلگرینی، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد. ضربه زمینی پلگرینی دور از دستان سمیر هندانوویچ به کنج دروازه رفت تا رم 1-0 پیش بیفتد. اینتر پس از این گل حملاتی روی دروازه رم داشت که هیچکدام ثمری نداشتند و یک گل لائوتارو هم به درستی آفساید اعلام شد. رم هم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در نهایت این نیمه با برتری 1-0 میزبان به اتمام برسد.
اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 52 می توانست روی همکاری لائوتارو لوکاکو به گل برسد که یک واکنش عالی دیگر از لوپز مانع شد. 4 دقیقه بعد اینتر مزد حملاتش را گرفت. روی کرنر مارسلو بروزوویچ بود که میلان اشکرینیار با ضربه سر کار را به تساوی کشاند. اینتر دقیقه 62 به گل دوم هم رسید. اشرف حکیمی از سمت راست محوطه جریمه، اسمالینگ را از پیش رو برداشت و با ضربه پای چپ زیبا، توپ را به زیر طاق دروازه چسباند. توپ با برخورد به تیر افقی به درون دروازه غلتید.
رم که فشار حملاتش را شدت داده بود دقیقه 86 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر مانچینی با ضربه سری تماشایی دروازه اینتر را باز کرد تا همه چیز برابر شود. در نهایت این بازی جذاب با تساوی 2-2 به اتمام رسید.
شرح گل ها:
آاس رم 1-0 اینتر | لورنتزو پلگرینی (17): توپ گیری زیبای جوردن ورتو از نیکولو بارلا، یک ضدحمله را برای رم ترتیب داد و پاس مخیتاریان به لورنتزو پلگرینی با شوت او از پشت محوطه جریمه همراه شد و سمیر هندانوویچ فقط نظاره گر ورود توپ به دروازه بود.
آاس رم 1-1 اینتر | میلان اشکرینیار (56): کرنر ارسالی توسط مارسلو بروزوویچ با ضربه سر میلان اشکرینیار به گل مساوی بازی تبدیل شد.
آاس رم 1-2 اینتر | اشرف حکیمی (63): پاس مارسلو بروزوویچ به اشرف حکیمی رسید و این بازیکن مراکشی با یک شوت دیدنی، سوپرگلی زیبا به ثمر رساند.
آاس رم 2-2 اینتر | جانلوکا مانچینی (86): ارسال ویار به داخل محوطه جریمه با ضربه سر جانلوکا مانچینی به گل دوم و تساوی بخش رم تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *