خبر فوری

شهید سلیمانی ثمره انقلاب و ولایتمداری است

امام جمعه موقت قشم گفت: شهید سلیمانی، مالک زمان و از ثمرات انقلاب و ولایتمداری بود که جهان اسلام و بشریت را از بلاهایی همچون داعش رهایی بخشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، حجت‌الاسلام مهدی بهر‌ه‌مند صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار داشت: در برابر کفر باید روحیه کفرستیزی را حفظ کرد و از اولین وظایف مسوولان تلاش در این راستا است.

وی با بیان اینکه گرچه مردم بصیر در صحنه هستند و نهم دیماه‌ها را خلق می‌کنند، افزود: مسوولان باید بستر حرکت را فراهم کنند و نعمت‌های انقلاب را به مناسبت‌های مختلف یادآور شوند.

امام جمعه موقت قشم تصریح کرد: دستاوردهای کشور در زمینه اقتصادی، رشد علمی، بالندگی سیاسی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از برکات انقلاب اسلامی و محور قرار دادن ولایت است.

حجت‌الاسلام بهره‌مند ادامه داد: دعواهای حزبی و گروهی باید به حاشیه رانده شود و تبیین دستاوردهای نظام در اولویت کار قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: همه باید حول محور ولایت کار کنند و هر کس از این مسیر خارج شود جامعه اسلامی او را ترد می‌کند.

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: شهید سلیمانی، مالک زمان و از ثمرات انقلاب و ولایتمداری بود که جهان اسلام و بشریت را از بلاهایی همچون داعش رهایی بخشید.

حجت‌الاسلام بهره‌مند گفت: تقوای الهی باید سرلوحه کار باشد چرا که با حرکت در مسیر خدا هیچگاه مغلوب نخواهیم شد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید