خبر فوری

سولسشر: خون منچستریونایتد در رگ های مک تومینای جریان دارد

هرمزبان – هافبک اسکاتلندی شیاطین سرخ تحسین سرمربی تیمش را بر انگیخت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، اوله گونار سولسشر از عملکرد اسکات مک تومینای در جریان پیروزی 1-0 منچستریونایتد برابر واتفورد رضایت بالایی دارد. سولسشر در این بازی بازوبند کاپیتانی را به مک تومینای سپرد و این بازیکن هم در دقیقه 5 جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد و زننده تک گل پیروزی بخش شیاطین سرخ در اولدترافورد بود. سولسشر در ارزیابی خود از این مسابقه، این طور صحبت کرده است:
مهم ترین چیز در رقابت حذفی صعود به دور بعدی است، بنابراین همه راضی هستند اما به نظرم 15-20 دقیقه ابتدایی، نقطه برجسته بازی ما بود. به نظرم (در آن دقایق) خیلی خوب بازی کردیم، فرصت سازی کردیم و سپس اجازه دادیم حریف به بازی برگردد ولی در نهایت راهی دور بعد شدیم.  

در مورد اعمال تغییرات
بازیکنانم فرصت داشتند که ثابت کنند می توانند در بازی بعدی و بازی بعدتر از آن بازی کنند و همچنین به سطحی از آمادگی رسیدند. ما در طول فصل به تمامی این افراد نیاز داریم و برای همین دست به یکسری تغییرات زدیم. از این که به دور بعد رسیدیم خوشحالم. به بازیکنانم گفتم که انتظار نداشتم بازی را طوفانی آغاز کنند. انتظار داشتم به تدریج بهتر شوند. تقریبا بر عکس شد و ما شروع خیلی خوبی داشتیم.  

درباره اسکات مک تومینای
مثل همیشه موثر واقع شد. او یک رهبر است و من خواستم با دادن بازوبند کاپیتانی به او، واکنشش را ببینم. امروز خارق العاده ظاهر شد. ما همیشه به جوانان مان اعتماد کرده ایم و اسکات یکی از آن هایی است که باور داریم خون منچستریونایتد در رگ هایش جریان دارد و می داند که یک بازیکن منچستریونایتد باید چگونه باشد. اسکات فصل خیلی خوبی را پشت سر می گذارد. او بیشتر و بیشتر از قبل خطرناک می شود و ما اطلاع داریم که می تواند یک هافبک باکس تو باکس باشد. از آنجایی که قد و قامت یک هیولا را دارد، قبل از بازی امشب هم باید در ضربات شروع مجدد گلزنی می کرد. از این که گلزنی کرد خیلی خوشحالم.   

در رابطه با اریک بایی
فکر می کنم مشکلش از ناحیه گردن بود ولی من با او صحبت نکردم. فکر نمی کنم هوشیاری خودش را از دست داده باشد که این خبر خوبی است ولی باید اسکن های لازم را انجام بدهیم.   

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید