امیدوارم جشنواره ناصریا زمینه ساز کشف استعدادها شود

‌نوید عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، از برگزاری جشنواره "ناصریا" خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای هرمزگانی درزمینهٔ خوانندگی پاپ و به مناسبت سالروز پدرم (ناصر عبداللهی) در تاریخ‌های 9 و 10 دی‌ماه برگزار خواهد شد.

این خواننده پاپ در ادامه افزود: این جشنواره در بخش آقایان و رده سنی زیر 24 برگزار می‌شود و افراد شرکت‌کننده در این رقابت نباید سابقه خوانندگی حرفه‌ای، انتشار آلبوم موسیقی و کنسرت را داشته باشند و پس از مرحله مقدماتی داوری و انتخاب آثار برتر، شرکت‌کنندگان در بخش نهایی به اجرا در روز برگزاری جشنواره می‌پردازند و آثار آن‌ها مجدداً داوری می‌شود که درنهایت نفرات برتر انتخاب می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه افراد منتخب پس از جشنواره رها نخواهند شد و به جهت آموزش علمی خوانندگی سوق داده می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتی که هرمزگان در موسیقی دارد امیدوارم بتوانیم قدمی برای پیدا کردن استعدادهای این استان برداریم.


انتهاي پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید