خبر فوری

بازگشت مائورو ایکاردی به تمرینات پاری سن ژرمن/ ماتیاس ده لیخت به ویروس کرونا مبتلا شد

هرمزبان – اخبار مهم دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهاجم سابق اینتر امیدوار است با رسیدن به فرم ایده آل خود به مهره ای ثابت در ترکیب تیم پوچتینو تبدیل شود. مائورو ایکاردی پس از ماه ها مصدومیت، آماده بازگشت به میادین است. ایکاردی به دلیل مصدومیت فقط در 5 بازی فصل 2020/21 برای پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق به ثبت 2 گل شده است. او ابتدای فصل به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در دسترس نبود. سپس از ناحیه زانو آسیب دید و طی چند هفته اخیر درگیر مصدومیت از ناحیه ران بود. به نقل از اکیپ؛ اکنون ایکاردی آماده بازگشت به میادین است و می تواند پس از مدت ها پاری سن ژرمن را در بازی این هفته مقابل برست همراهی کند. نیمار همچنان مهم ترین مصدوم تیم پوچتینو است.

– لوکاس دینیه پس از یک ماه دوری، به تمرینات اورتون برگشت. لوکاس دینیه، دفاع چپ فرانسوی اورتون که از ناحیه مچ پای راست مصدوم شده بود به تمرینات این تیم برگشت. با اعلام باشگاه اورتون، لوکاس دینیه که یک ماه پیش از ناحیه مچ پای راست دچار مصدومیت شدیدی شده بود، زودتر از آن چه انتظار می رفت به تمرینات اورتون برگشت.

– ادی انکتیا، مهاجم 21 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال مورد توجه سران باشگاه وست هم قرار گرفته است. به نقل از Simon Collings از استاندارد، با توجه به جدایی سباستین هالر از وست هم، سران این باشگاه وضعیت ادی انکتیا، مهاجم جوان باشگاه آرسنال را تحت نظر گرفته اند و آن ها در حال بررسی وضعیت او هستند. از قرارداد انکتیا با آرسنال حدود 18 ماه باقی مانده است و چکش ها می دانند که آرسنال مشکلی با فروش او ندارند. توپچی ها از فروش دائمی انکتیا بیشتر از جدایی قرضی او استقبال می کنند.

– موسی دمبله، مهاجم لیون احتمالا به صورت قرضی راهی اتلتیکو مادرید خواهد شد. به نقل از مارکا، باشگاه اتلتیکو مادرید که پس از فسخ قرارداد دیگو کوستا به دنبال یک مهاجم بود، به امضای قرارداد با موسی دمبله، مهاجم 24 ساله لیون نزدیک شده است. ویلیان ژوزه نیز گزینه جدی دیگری نام داشت که اتلتیکو مادرید جذبش را بررسی کرده بود اما جذب دمبله یکی از شرایط تعیین شده توسط باشگاه اسپانیایی یعنی انتقال قرضی را تحقق می بخشد. در واقع با توجه به وضعیت مالی روخی بلانکوس این باشگاه ترجیح می دهد بازیکنی مقرون به صرفه تر را جذب کند. در صورت نهایی شدن معامله بین لیون و اتلتیکو، دمبله به صورت قرضی و بدون هیچگونه اجباری برای دائمی شدن قرارداد خواهد آمد و اگر عملکرد خوبی تا انتهای فصل داشته باشد، زمان مذاکره با لیون به منظور خرید وی وجود خواهد داشت.

– تست کرونای ماتیاس ده لیخت مثبت شد و این بازیکن هم اکنون در قرنطینه خانگی است. با اعلام باشگاه یوونتوس، تست کرونای ماتیاس ده لیخت مثبت شد و این مدافع هلندی در قرنطینه خانگی قرار گرفت. پیش از این تست کرونای الکس ساندرو و خوان کوادرادو نیز مثبت شده بود و ماتیاس ده لیخت کرونایی جدید یوونتوس است. این بازیکن احتمالاً بازی با ساسولو و اینتر در سری آ، جنوا در کوپا ایتالیا و ناپولی در سوپرجام ایتالیا را از دست خواهد داد.

– امرسون پالمیری مدافع چپ 26 ساله و ایتالیایی باشگاه چلسی دیگر جایگاهی در ترکیب این تیم ندارد و به احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، سران ناپولی هنوز هم رویای جذب امرسون پالمیری، مدافع چپ باشگاه چلسی را دارند. این فولبک ایتالیایی تا سال 2022 با آبی ها قرارداد دارد و در فصل جاری، در 8 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است و موفق به ثبت هیچ گل و پاس گلی نشده است.

– سوالیهو میته، هافبک فرانسوی تورینو مورد توجه میلان قرار گرفته است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، میلان با از دست دادن کوادیو کونه، هافبک 19 ساله تولوز که راهی گلادباخ می شود، به دنبال گزینه دیگری برای خط میانی خواهد بود. سوالیهو میته، هافبک 26 ساله تورینو که مورد توجه هلاس ورونا نیز قرار دارد، یکی از گزینه های میلان است. تورینو مایل است میته را قرض بدهد و روسونری تماس های ابتدایی با مدیر برنامه های او را آغاز کرده است. میلان پس از مطلع شدن از شرایط معامله، در ساعات آینده تصمیم خواهد گرفت که به طور جدی برای جذب او وارد عمل شود یا نه. میته می تواند با انتقالی قرضی و با حق خرید یک راه حل برای زمان حال میلان باشد در حالی که کونه بیشتر برای آینده درنظر گرفته شده بود.

– میکل دامسگارد، وینگر 20 ساله و دانمارکی باشگاه سمپدوریا توجه سران تاتنهام را به خود جلب کرده است. به نقل از گاتزتا، سران تاتنهام به طور جدی در اندیشه جذب میکل دامسگارد، وینگر دانمارکی و جوان سمپدوریا هستند و قصد دارند تا پس از به خدمت گیری دامسگارد، او به صورت قرضی و به مدت 18 ماه در این باشگاه ایتالیایی بازی کند و پس از آن به تاتنهام بازگردد. سران سمپدوریا برای فروش وینگر جوان خود خواهان 18 تا 20 میلیون یورو هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید