اجرای ۱۰.۸ میلیارد ریال طرح عمرانی در «درکو» قشم

دهیار درکو قشم از اجرای ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی طی ۱۰ ماهه نخست امسال در این روستا خبر داد.

عبدالرحیم ابراهیمی ظهر امروز در قشم از اجرای ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال طرح عمرانی طی ۱۰ ماهه نخست امسال در این روستا خبر داد.

وی افزود: احداث خانه بهداشت این روستا به ارزش پنج میلیارد ریال که مناقصه آن در هفته آتی برگزار می‌شود به لحاظ حجم اعتبار شاخص‌ترین پروژه عمرانی روستا از ابتدای امسال به شمار می‌رود.

دهیار درکو تصریح کرد: همچنین زیرسازی و اقدامات جانبی زمین ورزشی فوتسال درکو با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تکمیل شده و مناقصه نصب چمن مصنوعی آن به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در کمتر از یک هفته برگزار می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: طرح هادی روستا نیز با ۲ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است که طی آن علاوه بر جدول‌کشی، احداث پارک و سایر اقدامات تعریف شده در طرح، حدود ۱۲ هزار مترمربع از معابر روستا آسفالت خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در دیماه امسال نواقص روشنایی معابر روستا با تخصیص ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار برطرف گردید.

دهیار درکو با اشاره به خاتمه احداث ایستگاه پمپاژ آب روستا نیز طی ۲ ماه آتی، گفت: اقداماتی در حوزه اسناد ثبتی اهالی روستا نیز انجام شده که بواسطه آن ۷۰ خانوار در مراحل آخر تحویل سند قرار دارند.

ابراهیمی نقد سازنده را موتور محرکه توسعه پایدار برشمرد و افزود: خدمات شایان نظام در حوزه روستایی بویژه در دوره دوم دولت تدبیر و امید قابل چشم‌پوشی و کتمان نیست.

وی اظهار داشت: اجرای شبکه توزیع برق، بهره‌مندی مردم از خطوط تلفن ثابت و افزایش خدمات مخابراتی از جمله خدمات سنوات اخیر به شمار می‌رود.

دهیار درکو تصریح کرد: کمک بلاعوض در تهیه سرویس مدارس، بهره‌مندی روستا از مدرسه و مهدکودک از دیگر خدمات دهیاری است.

ابراهیمی ادامه داد: روستانشینان همچنین از خدمات روزمره و روتین دهیاری نظیر جمع‌آوری زباله‌ها در کنار خدمات هدفمند نظیر تجهیز کارگاه خیاطی روستا برای ایجاد اشتغال بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: ۸۰ قطعه زمین با متراژهای افزون بر ۴۰۰ مترمربع در شهرک روستا به اهالی واگذار شده و ۲۸ قطعه از تسهیلات ساخت نیز بهره‌مند شدند.

دهیار درکو خاطرنشان کرد: با وجود تمامی خدمات، هنوز هم مشکلات و کمبودهایی در روستا وجود دارد که پیگیری‌های لازم در حال انجام است و حل یکباره تمامی مشکلات ممکن نیست.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید