لزوم تبیین خدمات نظام/ دهیاران سکوت رسانه‌ای خود را بشکنند

بخشدار بخش حرا قشم گفت: دهیاران باید پیش از فراهم آمدن زمینه هرگونه سیاه‌نمایی و هیچ‌انگاری خدمات دولت و نظام، سکوت رسانه‌ای خود را در بیان این اقدامات بشکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، وحید جابری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های توسعه‌ای روستای درکو اظهار داشت: خدمات قابل توجهی از سوی تمامی ارکان نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید در اقصی نقاط جزیره قشم ارائه شده است.

وی با اشاره به استمرار این خدمات و تاکید بر لزوم تسریع روند آن، افزود: اقدامات انجام شده، در حال انجام و برنامه‌های آتی باید مستمرا با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای آحاد شهروندان تبیین شود.

بخشدار بخش حرا شهرستان قشم تصریح کرد: دهیاران به عنوان طلایه‌داران عرصه خدمات‌رسانی روستایی و با برخورداری از اشراف اطلاعاتی پیرامون خدمات نظام اسلامی، سکوت رسانه‌ای خود در بیان این اقدامات را بشکنند.

جابری ادامه داد: پیشگیری همواره بهتر از درمان بوده و دهیاران باید پیش از فراهم آمدن زمینه هرگونه سیاه‌نمایی و هیچ‌انگاری خدمات دولت و نظام، پای در عرصه اطلاع‌رسانی مستمر بگذارند.

وی گفت: این مهم باید از مولفه‌های اساسی سنجش عملکرد دهیاران قلمداد شود چرا که آگاهی مردم از خدمات، زمینه همکاری آنان با شورای‌های اسلامی، دهیاران و سایر خدمتگزاران در توسعه پایدار روستا و جزیره را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید