خبر فوری

رفع خاموشی بوستان‌های سطح محدوده منطقه3 بندرعباس

در راستای بهبود سیمای شبانه بوستان ها و فضای سبز و ارتقاء امنیت اجتماعی، مشکلات تاریکی آنها رفع می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی پاسلار زاده گفت: با توجه به اینکه وجود نور و روشنایی از عناصر تأثیرگذار در سیمای شبانه شهر است، رفع تاریکی بوستان های محله ای طی برنامه ای زمان بندی شده در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نبود روشنایی در محیط شهر موجب افزایش جرم و بزه کاری و کاهش امنیت اجتماعی می‌شود، همینطور تاریکی معابر احتمال تصادفات را افزایش می‌دهد که در راستای رفع این معضلات و مهم بودن آرامش و امنیت شهروندان، در برخی بوستان‌ها این نقص رفع شد و حاشیه معابر اصلی و بوستان‌های دیگر نیز به جهت اصلاح کاستی های روشنایی فعالیت هایی انجام می شود.

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس افزود: تعمیرات کلی برج نور و پایه‌های نور برخی بوستان های محله ای و فضای سبز حاشیه معابر سطح محدوده از جمله بوستان پیامبر اعظم (ص)، بوستان شب محله پشت شهر، حاشیه بلوار امام سجاد(ع)، بوستان محله ای سورو واقع در بلوار دانشمند انجام شد و اکنون این مکان ها دارای روشنایی است، همچنین حدفاصل ضلع شمالی محله ۴۰۰ دستگاه الی انتهای شرکت توزیع برق پایه های نور اضافه شد و بخشی از آن که تأسیسات و کابل برق آن به سرقت رفته است طی روزهای آینده لوازم آن تأمین و نصب می گردد که با توجه به اینکه در حاشیه معبر اصلی شهر قرار دارد، روشنایی در این نقطه جهت وقوع حوادث احتمالی ناشی از رانندگی در شب جلوگیری به عمل می آید.

 پاسلارزاده اظهار داشت: این اقدامات ادامه دارد و توجه به درخواست های شهروندان در خصوص روشنایی بوستان ها و فضای سبز و رضایت آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *