خبر فوری

هرمزگان کمترین تعدیل نیرو در کشور را دارد

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به نمره قابل قبول هرمزگان در حوزه کارگری، بر رفع مشکلات محدود این بخش و بهره گیری از اختیارات کمیسیون‌های تخصصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، علی رئوفی در دیدار با مشاور و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: هرمزگان در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا، از بیشترین نرخ مشارکت اقتصادی و نسبت اشتغال برخوردار است و بنگاه های اقتصادی کمترین تعدیل نیرو را داشتند.

وی افزود: علی رغم شرایط کرونا بحران کارگری در استان بوجود نیامده و برای پیشگیری از رخداد این گونه موارد، مشکلات احتمالی باید در کارگروه های تخصصی بررسی و در راستای رفع آن اقدام شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با اشاره به نمره قابل قبول هرمزگان در حوزه کارگری، گفت: مشکلات محدود این حوزه باید با بهره گیری از اختیارات قانونی کمیسیون های کارگری و همکاری دستگاه های عضو برطرف شود.

هرمزگان کمترین نرخ تعدیل نیرو را در کشور دارد

کریم یاوری مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان افزود: این سفر به دستور مقام عالی وزارت به منظور بررسی مشکلات واحدهای کارگری و کارگران صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع کرونا، هرمزگان نسبت به سایر استانها کمترین نرخ بیکاری و تعدیل نیرو را داشته است.

نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر حل مشکلات نیروهای تحت پوشش پیمانکاری شهرداری ها، اضافه کرد: این مشکلات در نشست هایی با حضور دستگاه ها، بانک ها و کارفرمایان بررسی و برای رفع آن تمهیداتی اندیشیده شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید