پیروزی تراکتور مقابل ذوب آهن با درخشش عباس زاده/ شکست نساجی برابر پیکان

هرمزبان – ذوب آهن و تراکتور در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با درخشش محمد عباس زاده و مسعود شجاعی، با برتری دو بر یک تبریزی ها به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ذوب آهن و تراکتور از ساعت 15:00 امروز (16 دی 99) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. این بازی در چارچوب هفته دهم لیگ بیستم برگزار شد. تراکتور در نیمه اول با مدیریت مسعود شجاعی در مرکز میدان توانست کنترل بیشتری بر بازی داشته باشد. تبریزی ها با پاس گل شجاعی و گلزنی عباس زاده نیمه اول را با پیروزی به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی پر سرعت آغاز شد اما رفته رفته از جذابیت بازی کم شد تا اینکه یک ربع پایانی یک بازی پر هیجان و دیدنی را مشاهده کردیم. دقیقه 78 ذوب آهن با ضربه سر مارکوویچ، بازیکن تعویضی رحمان رضایی بازی را به تساوی کشاند. لحظاتی بعد از این گل، دنیا می توانست برای رحمان و ذوب آهن گلستان شود. شنانی دیگر بازیکن تعویضی در موقعیت عالی و مقابل دروازه خالی از دروازه بان تراکتور صاحب توپ شد، ضربه او نه قدرت و نه دقت لازم را داشت تا وفا هخامنش روی خط توپ را برگشت دهد. یک دقیقه بعد در برگشت تراکتور به گل دوم رسید تا ظرف 60 ثانیه همه چیز برای رحمان و ذوب آهن تغییر کند. در این بازی عملکرد گلرهای دو تیم یعنی گردان و اخباری و همینطور مسعود شجاعی و محمد عباس زاده در تراکتور فوق العاده بود.
ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادیفر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر
سرمربی ذوب آهن: رحمان رضایی
ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری (تعویض با مسلمی پور)، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی (تعویض با خرم الحسینی)، محمد عباس‌ زاده (تعویض با ببری)
سرمربی تراکتور: مسعود شجاعی
شرح گل ها:
ذوب آهن 0 – تراکتور 1 (محمد عباس زاده – دقیقه 25): ضد حمله تراکتوری ها با اکبر ایمانی، محمد عباس زاده و مسعود شجاعی به گل ختم شد. ایمانی توپ را به شجاعی سپرد و او با پاسی دقیق زمینه ساز ضربه نهایی مهاجم تی تی ها شد.
ذوب آهن 1 – تراکتور 1 (مارکوویچ – دقیقه 79): ارسال علی دشتی با ضربه سر بیدوف همراه شد تا بالاخره دروازه تراکتور باز شود.
ذوب آهن 1 – تراکتور 2 (محمد عباس زاده- دقیقه 82): پاس مسعود شجاعی به اکبر ایمانی رسید اما ضربه او را گردان برگرداند و در ادامه عباس زاده دروازه را گشود.

– شاگردان تارتار موفق شدند شکست برابر نساجی را با پیروزی در لحظات پایانی عوض کنند.
شرح گل ها:
پیکان 0 – نساجی 1 (دقیقه 7: کریم اسلامی): پاس بلند بازیکن نساجی به پشت مدافعان پیکان موقعیت خوبی برای کریم اسلامی فراهم کرد تا این مهاجم با ضربه چیپ گل اول بازی را به ثمر رساند.
پیکان 1 – نساجی 1 (دقیقه 57: ابراهیم صالحی): ارسال توپ از جناح چپ توسط امیر روستایی به ابراهیم صالحی رسید که شوت روی پای او به زاویه مخالف دروازه نساجی پس از برخورد به تیرک تبدیل به گل شد.
پیکان 2 – نساجی 1 (دقیقه 84: فرزاد حاتمی): ارسال زیبای محمدامین درویشی از جناح راست زمین را فرزاد حاتمی بالاتر از مدافعان نساجی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 34: ارسال بلند بیژن از میانه زمین به پشت پیکان کریم اسلامی را صاحب توپ کرد که شوت او راهی اوت شد.
دقیقه 35: مهاجم پیکان فرصت خوبی در محوطه جریمه نساجی به دست آورد که پاس بی‌دقت او را مدافعان قائم‌شهری به راحتی دفع کردند.
دقیقه 42: پس از یک رفت و برگشت توپ به امیر روستایی رسید که ضربه او برگشت داده شد، اما شوت فنی او در ریباند هم از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 45: شوت تماشایی و محکم محمود قائدرحمتی با بدشانسی او به تیرک عمودی دروازه پیکان اصابت کرد و تا میانه زمین برگشت و دوباره ارسال این تیم از جناح چپ و ضربه سر کریم اسلامی با اختلاف کمی از دروازه به اوت رفت.
دقیقه 48: پشت محوطه جریمه نساجی ضربه کاشته اعلام شد که ضربه حسن نجفی پس از برخورد به مدافعان پیکان دفع شد.
دقیقه 66: شوت مهاجم پیکان پس از برخورد به بازیکن خودی دفع شد و از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.
دقیقه 77: ارسال توپ از جناح چپ را فرزاد حاتمی نتوانست با ضربه سر بزند تا توپ به بازیکنان نساجی برسد؛ البته مهاجم پیکان در این صحنه اعتقاد به اعلام پنالتی داشت.
دقیقه 88: نساجی روی توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی و شوت ریباند از ضربه سر توانست دروازه پیکان را باز کند، اما داور مسابقه پیش از این اتفاق خطای بازیکن نساجی را گرفته بود تا این گل مردود اعلام شود.
دقیقه 5+90: فرصت گلزنی فوق‌العاده نساجی در موقعیت تک به تک هدر رفت و معین عباسیان با تکل عالی اجازه نداد دروازه تیمش برای دومین بار باز شود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید