خبر فوری

همایش بین‌المللی «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» برگزار می‌شود

دانشگاه سوره به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همایش بین‌‎المللی «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ به نقل از دانشگاه سوره، همایش «قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش روز چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ با حضور سخنرانانی از کشورهای لبنان، عراق و پاکستان، از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر، به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

محورهای اصلی همایش عبارتند از: بازشناسی و اهمیت آن در شخصیت‌پردازی قهرمانان سینمای دفاع مقدس؛ سلیمانی تصویر قهرمان؛ انطباق توانش دراماتیک شخصیت سردار سلیمانی با الگوهای کهن قهرمان در فرهنگ ایرانی؛ قهرمان‌سازی در هنرهای دراماتیک؛ محور مقاومت: با بررسی نمونه لبنانی؛ اهمیت وجود قهرمان در ادبیات مقاومت؛ شیوه‌های ارتباطی سردار شهید سلیمانی؛ دو مؤلفه مکتب شهید سلیمانی؛ ضرورت قهرمان در ادب و هنر؛ اندیشه مقاومت و تصویر «مرد مؤمن» در شعر اقبال لاهوری؛ امام علی علیه‌السلام میان عقل و شجاعت مطالعه تحلیلی؛ رسانه و بازنمایی اندیشه مقاومت؛ روایت‌گری رسانه‌های غربی از شهادت سردار سلیمانی؛ بازتاب قهرمان در کتاب‌های مصور، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای؛ تبیین آموزه‌های مفهومی با بیان بصری در اندیشه‌های شهدا؛ نقاشی و اسطوره؛ تأثیر ایمان در باور قهرمان؛ سرداری که من می‌شناسم و مضامین انسانی و تصویر قهرمان در عکس‌های جنگ تحمیلی.

یادآور می‌شود، این همایش در سه بخش برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این همایش می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام کنند:
https://sibad.soore.ir/v/show/artconference

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید