خبر فوری

اتفاقات بزرگی درباره دولت الکترونیک که در شلوغی اخبار گم شد

معزی نوشت: امروز هم روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است. تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات  بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار، آنچنان که سزاوار است دیده نشوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در رشته توئیتی درباره سامانه جامع تجارت نوشت: 

۱. ماه گذشته با تحقق «فاز اول سامانه جامع تجارت» گام بلندی برای استقرار #دولت_الکترونیک برداشته شد؛ پنجره‌ای‌ متمرکز برای ارائه‌ خدمت به بخش خصوصی در تجارت مدرن. سامانه‌ای که با یکپارچه‌سازی داده‌ها و ارائه‌ بر خط آنها، شفافیت، نظارت و برنامه‌ریزی را به سطحی بی‌نظیر در تاریخ ایران ‌رساند

۲.سامانه‌ای که با تسهیل کسب و کار و حذف امضاهای طلایی با رانت خواهد جنگید و با چیرگی بر معضل تعدد آمار، احتمال قاچاق، احتکار و فساد در مبادی مختلف را به حداقل خواهد رساند.

۳.امروز هم روز مهمی برای دولت الکترونیک در ایران است. تحقق طرح‌هایی همچون «سلامت الکترونیکی» و «سامانه جامع رفاه ایرانیان» به واقع اتفاقات  بزرگی هستند که ممکن است در شلوغی اخبار، آنچنان که سزاوار است دیده نشوند.

۴.در سامانه رفاه ایرانیان، با اتصال تمامی پایگاه‌های داده دولتی و تکمیل شناسنامه اقتصادی افراد،حمایت هوشمند از دهک‌های آسیب‌پذیر ارتقا یافته و سبدهای حمایتی دقیق‌تر اختصاص می‌یابد. با این سامانه، وضعیت تخصیص کمک به شهروندان را می‌توان دقیق و برخط جویا شد و نیازی به رفتارهای تبلیغاتی نیست.

216216

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید