خبر فوری

اختصاص 1300 میلیارد تومان اعتبار برای 43 پروژه در سفر نوبخت به هرمزگان

معاون برنامه ریزی رییس جمهور گفت: در سفر امروز به بشاگرد 1300 میلیارد تومان اعتبار برای 43 پروژه هرمزگان اختصاص می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، محمد باقر نوبخت پس از بازدید از مناطق سیل زده در جمع مردم روستای دولت آباد بشاگرد حاضر شد  و کلنگ 300 واحد مسکونی به نمایندگی از سه هزار واحد مسکن محرومان روستایی را به زمین زد.

نوبخت در آئین کلنگ زنی مسکن محرومان روستای دولت آباد گفت: 15 میلیارد تومان اعتبار برای اشتغازایی در قالب تسهیلات به کسانی که ضمانت ندارند، تخصیص یافته است. 

 مبلغ تسهیلات برای هر واحد روستایی 50 میلیون تومان است که 30 میلیون تومان آن بلاعوض و نقشه ساختمان، نظارت ساختمان و صدور پروانه ساخت برای این واحدها نیز رایگان است.

 نوبخت همچنین با حضور در بین مردم  شهرستان بشاگرد گفت: با برنامه ریزی‌های متعدد قصد سفر به شهرستان را داشتم اما هر بار به دلایلی  شوق دیدار این دیار کهن در دلم مانده بود

معاون رییس جمهور با بیان این که در این سفر یک روزه اختصاص 1300 میلیارد اعتبار برای 43 پروژه را خواهیم داشت، عنوان داشت: سهم مردم بشاگرد از این اعتبارات بالغ بر 300 میلیارد تومان شامل پروژه های سدسازی، مجتمع آبرسانی، ساخت مدرسه شبانه روزی، محوطه سازی بیمارستان و … اقامت  است.

وی  با اشاره  به میزان  کل راه آسفالته این شهرستان که 111 کیلومتر است تصریح کرد: تا پایان دولت 112 کیلومتر دیگر آسفالت و 300 کیلومتر جاده سازی خواهد شد و با از بن بست خارج شدن شهرستان، از 4 جهت به شهرستان و استانهای همجوار دسترسی خواهد داشت.

 بازدید از پایانه نفتی جاسک به‌عنوان آخرین حلقه زنجیره انتقال نفت خام گوره به جاسک و حضور در جلسه شورای اداری  از دیگر برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به شرق هرمزگان است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید