خبر فوری

استقلال به دنبال عبور بدون تلفات از آلومینیوم اراک؛ فکری ستاره هایش را برای دربی می خواهد

هرمزبان – استقلال و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان،  استقلال در شرایطی در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که برای پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی دارد. آبی های پایتخت که هفته بعد باید دربی تهران را مقابل پرسپولیس انجام بدهند، حالا در غیاب چند بازیکن کلیدی شان مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرند و البته نفرات جایگزین خوبی برای آنها دارند.
برای این بازی استقلالی ها محمد نادری و سبحان خاقانی دو بازیکن مصدوم خود را در اختیار ندارند. همچنین هرویه میلیچ هم به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی در فضای مجازی از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و فعلا در تمرینات غایب است. این بازیکن کروات مقابل آلومینیوم نیز بازی نخواهد کرد. بر این اساس 3 بازیکن مذکور از لیست استقلال برای دیدار با آلومینیوم خط خورده اند اما سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود نخواهند داشت.
استقلال طی هفته های گذشته در خط هافبک به تناوب غایبانی را داشته است اما برای بازی با آلومینیوم همه نفراتش آماده حضور هستند. استقلال اگرچه اول فصل بازیکن ارزشمندی را مثل علی کریمی از دست داد، اما نفرات پرتوان زیادی را در اختیار دارد. بازیکنانی مثل فرشید باقری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و… که همگی جزو نفرات تاثیرگذار این تیم هستند.
طی هفته های گذشته اما همواره شرایط به گونه ای بوده که به دلیل مصدومیت یا مسائل انضباطی یک یا دو نفر از این بازیکنان در اختیار کادرفنی نباشند. حالا اما با رسیدن اسماعیلی به شرایط بدنی خوب و بهبودی مصدومیت شجاعیان سرمربی استقلال همه نفرات خط هافبک خود را در اختیار دارد. استقلال بازی حساسی را مقابل آلومینیوم اراک دارد. با توجه به برگزاری این دیدار قبل از دربی آبی ها در تلاشند یک برد ارزشمند به دست بیاورند تا با روحیه ای خوب به مصاف پرسپولیس بروند. از این رو دست محمود فکری در خط هافبک بعد از هفته ها باز شده و او می‌تواند آزادانه از هرکدام از بازیکنان خود در پست های مختلف خط هافبک استفاده کند.
شاگردان محمود فکری تا اینجای لیگ 9 گل به ثمر رساندند و 4 گل هم دریافت کردند. این درحالی است که سهم مهاجمان استقلال از این 9 گل، فقط 2 گل بوده که یکی از آن ها را ارسلان مطهری در هفته اول و دیگری را مهدی قائدی هفته گذشته مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رسانده اند. استقلال در 6 بازی شکست نخورده است، در واقع تنها شکست آبی ها در لیگ بیستم به هفته دوم لیگ و شکست دو بر یک این مقابل فولاد خوزستان بر می گردد.
تیم آلومینیوم اراک تا اینجای لیگ 7 بار دروازه حریفان را گشوده و 7 بار هم دروازه این تیم باز شده است. در تیم فعلی رسول خطیبی میثم مجیدی، جابر انصاری و حسین پور حمیدی حضور دارند که هر سه آن ها سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه دارند. محمود فکری در این دیدار سبحان خاقانی و محمد نادری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان که پیش از این به علت مصدومیت قادر به همراهی آبی ها نبودند، برای این دیدار می توانند به میدان بروند. همچنین این بازی پیش دربی محسوب می شود و  از آبی ها آرش رضاوند که سه اخطاره است، در صورتی که در این دیدار کارت زرد بگیرد بازی برابر پرسپولیس را از دست می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید