خبر فوری

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان مقابل آروین قالاماکو پیروز شد

هرمزبان – در دومین روز از دور برگشت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور تیم آیندگان هرمزگان به نخستین پیروزی خود در مقابل آروین قالا ماکو دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از یکشنبه شب ایرنا، تیم آیندگان هرمزگان در این دیدار به میزبانی سبحان فلز گرمسار در سمنان، تیم حریف را با نتیجه چهار بر سه شکست داد.
نیمه نخست این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم آیندگان هرمزگان پایان یافت و در نیمه دوم نیز با ۲گل زده شاهد بازی جذاب از نماینده هرمزگان بودیم.
در پایان، بازی چهار برسه به سود نماینده هرمزگان شد تا امیدهایش برای صعود به لیگ دسته اول همچنان باقی بماند. 
در بازی‌ فردا پانزدهم دیماه نیز به ترتیب تیم‌ دلسوختگان اهل بیت قم با پدیده فیروزکوه، جنرال ویند سقز با آیندگان هرمزگان و سبحان فلز گرمسار با آروین قاال ما کو به مصاف هم می‌روند.
در پایان دور رفت مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور نیز که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، تیم سبحان فلز گرمسار با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر صدرنشین شد.
 تیم پدیده فیروزکوه با ۹ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.  تیم دلسوختگان اهل بیت قم با هشت امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به آیندگان هرمزگان در مکان سوم ایستاد .
 نماینده هرمزگان با هشت امتیاز در جای چهارم قرار گرفت. تیم آروین قالا ماکو با سه امتیاز پنجم و جنرال ویند سقز با ۲ امتیاز در مکان ششم جای گرفت.
 در  پایان این مرحله از مسابقه لیگ دسته دوم فوتسال  باشگاه های کشور از هر گروه ۲ تیم و در مجموع چهار  تیم به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور راه  خواهند یافت.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید