خبر فوری

هیچ مورد فوتی بر اثر آنفلوآنزا در هرمزگان ثبت نشده است

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از سوی مردم در کاهش آمار مبتلایان به آنفلوآنزا هم تاثیرگذار بوده است.

فریدون همتی صبح امروز(۱۴ دی ماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه اکنون استان هرمزگان در وضعیت زرد قرار دارد، اما این شرایط کاملا شکننده است، تصریح کرد: عادی انگاری در شرایط فعلی بسیار مضر و خطرناک است و مردم باید شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی‌تر از گذشته رعایت کنند.

وی اضافه کرد: تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح همچنان در همه شهرهای استان ممنوع است و گروه‌های شغلی سطح ۴ نیز مجاز به فعالیت نیستند.

استاندار هرمزگان از برگزاری برخی تجمعات غیر ضرور در هفته گذشته انتقاد کرد و افزود: برگزاری هر تجمعی بدون نظارت و مجوز وزارت بهداشت ممنوع است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

همتی ضمن هشدار به فرمانداران و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید شدیدتر از گذشته باشد و در هر شهرستانی که وضعیت کنترل اپیدمی کرونا از مسیر بهبودی خارج شود، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

وی عنوان کرد: همکاری مردم در مناطق روستایی و شهری استان در کاهش شیوع کرونا تاثیر گذار بوده و قدم بزرگی از سوی مردم و متولیان بهداشتی در راستای تحقق شعار «هرمزگان بدون کرونا» برداشته شده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از سوی مردم در کاهش آمار مبتلایان به آنفلوآنزا هم تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: امسال تاکنون ۹ مورد ابتلا به آنفلوآنزا در استان گزارش شده و خوشبختانه هیچ مورد فوتی هم ثبت نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید