هروویه میلیچ در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت/ فکری خطاب به بازیکنان استقلال: گفته بودم پست نگذارید

هرمزبان – محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال یک بار دیگر به بازیکنانش بابت فعالیت در فضای مجازی تذکر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه تیمش در صدر جدول قرار گرفته است، در تمرین امروز استقلال صحبت‌های انتقادی درباره رفتار برخی از بازیکنان انجام داد. سرمربی تیم استقلال در جمع بازیکنان گفت: بار‌ها گفته‌ام نظم و انضباط در تیم اهمیت زیادی دارد و کسی بی‌نظمی کند در تیم جایی ندارد. از طرفی، گفته بودم که در صفحه‌های شخصی‌تان در فضای مجازی پست نگذارید.
فکری در حالی این صحبت‌ها را انجام داد که در تمرین امروز (جمعه) اجازه تمرین به هروویه میلیچ مدافع کروات استقلال را نداد. این بازیکن پس از بازی با گل‌گهر سیرجان در صفحه شخصی‌اش نیمکت‌نشینی مقابل گل‌گهر را بی‌دلیل دانسته بود.
پس از بازی نکردن هرویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد. به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، این واکنش میلیچ کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری امروز به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد. پیش از این محمود فکری بارها از بازیکنان خواسته بود حتی از کری‌خوانی در فضای مجازی برای تیم‌های رقیب امتناع کنند و استوری این بازیکن از روز گذشته حاشیه‌های زیادی برای تیم خودی ایجاد کرد.
در تمرینات استقلال پیش از بازی با گل گهر، محمود فکری در صحبت هایی که با اصحاب رسانه داشت، اعلام کرد که بازیکنان استقلال برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، از فعالیت زیاد در فضای مجازی اجتناب کرده و حضور در اینستاگرام را کاهش دهند. پس از این صحبت ها، آبی پوشان راهی سیرجان شدند و محمود فکری تصمیم گرفت محمد دانشگر را در پست دفاع چپ قرار دهد. این در حالی بود که هواداران استقلال انتظار داشتند تا هروویه میلیچ مدافع کروات این تیم در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداد.
در زمان برگزاری دیدار، شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه به دلیل وقوع زلزله در کشور کرواسی، میلیچ روحیه مناسب برای حضور در بازی را نداشته و فکری به همین دلیل ترجیح داده است تا بجای این بازیکن کروات، از محمد دانشگر در پست او استفاده کند. اما یک روز پس از بازی استقلال و گل گهر، میلیچ در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که او مشکلی برای بازی نداشته و بدون دلیل خاصی در این بازی حضور نداشته است. میلیچ در این پست نوشت: « نیمکت نشینی بدون دلیل! اشکالی ندارد همیشه از تیم حمایت کنید، دیروز برد خوبی به دست آوردیم و هم تیمی هایم خوب کار کردند.»
این پستی که میلیچ در اینستاگرام منتشر کرد، به مذاق فکری خوش نیامد. او تشخیص داد که میلیچ نسبت به نیمکت نشینی در بازی با گل گهر معترض بوده و امروز مانع از حضور این مدافع کروات در تمرین آبی پوشان شد و باشگاه استقلال ینز با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفته است. این تصمیم استقلالی ها با واکنش میلیچ مواجه شد. او در مصاحبه ای کوتاه گفت: من هیچ کار اشتباهی انجام ندادم و به مانند همیشه از تیم حمایت کردم. اول از همه من می‌خواهم به باشگاه بروم و ببینم چه پیش آمده چون این مسأله خیلی خنده دار است و فکر میکنم که این تنها یک جوک بد است.
به هر حال هر چند به نظر می رسد این اتفاق درون باشگاه استقلال بیش از اندازه بزرگ شده و کادرفنی استقلال و مدیران این تیم می توانستند به سادگی این قضیه را مدیریت کنند و آن را حل کنند ولی این اتفاق باعث شد هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به تصمیم باشگاه واکنش نشان دهند. بخشی از هواداران استقلال معتقدند پست میلیچ آنقدر حاشیه ساز نبوده که نیاز به واکنش باشگاه استقلال باشد. عده دیگری از هواداران نیز معتقدند تصمیم فکری در این زمینه درست بوده و باید با این مدافع کروات برخورد می شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید