خبر فوری

علت حرکت اعتراضی یک شهروند مقابل شهرداری بندرعباس چه بود

هرمزبان – به دنبال حرکت اعتراض آمیز و نامتعارف یک شهروند مقابل شهرداری بندرعباس، معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس به ارائه توضیحاتی در ارتباط با اصل ماجرا و درخواست این فرد پرداخت.

اصغر حسینی‌پور صبح امروز(۱۱ دی ماه) در این ارتباط اظهار کرد: ظهر چهارشنبه(۱۰ دی ماه) فردی با هویت مشخص مقابل درب شهرداری مرکزی بندرعباس با در دست داشتن پلاکارد و نصب یک تابلو اقدام به اعتراض کرد و ادعای وارد شدن خسارت به یک باب مغازه واقع در حاشیه تقاطع غیرهم‌سطح رسالت را داشت.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه فرد مدعی درخواست پرداخت مطالباتش از سوی شهرداری بندرعباس را داشت، اضافه کرد: این شهروند سعی داشت با ایجاد هیاهو و تاثیر بر اذهان عمومی، عابرین را تحت تاثیر قرار داده و با خود همراه کند که خوشبختانه با درایت نیروی انتظامی موفق به این کار نشد.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس افزود: این فرد سال‌ها قبل اقدام به اخذ سرقفلی یک باب مغازه متعلق به شهرداری واقع در محدوده تقاطع غیرهم سطح رسالت کرد و اگر ادعای مطالبه‌ای دارد باید حتما از طریق قانونی و مراجع ذیصلاح اقدام کند نه اینکه برای رسیدن به اهداف، راه‌های غیر قانونی را امتحان کند.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه حدود هفت سال از بهره‌برداری این تقاطع می‌گذرد، افزود: این فرد از چند ماه قبل با مراجعه به شهرداری، مدعی کساد شدن کسب و کار خود به دلیل احداث این تقاطع شده و درخواست باز پس گرفتن ملک مورد نظر از سوی شهرداری، پرداخت هزینه به نرخ روز و یا معاوضه این واحد تجاری را داشته است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: برابر قوانین و مقررات نحوه تقویم ابنیه، املاک و اراضی، شهرداری صرفا اجازه خریداری املاک واقع در طرح که بودجه آن نیز پیش بینی شده باشد را دارد و درخواست فرد ذکر شده غیر منطقی است.

حسینی‌پور با بیان اینکه ملک مورد نظر در هیچ کدام از طرح‌های این شهرداری قرار ندارد، تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، ملک مورد نظر طی سال‌های اخیر در حالت نیمه تعطیل بوده و فعالیتی نداشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید