خبر فوری

مکتب سلیمانی دفاع از مظلومان فارغ از هرگونه مرزبندی است

امام جمعه قشم گفت: مکتب سلیمانی مکتب دفاع از مظلومان، محرومان، مستضعفان و همه زجر کشیده‌های جهان فارغ از ملیت، مذهب و قومیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، حجت‌الاسلام میثم تارم شامگاه چهارشنبه در آیین بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت سردار دل‌ها هنوز هم در باورها نمی‌گنجد.

وی افزود: هر مکتب اصول و قواعدی دارد و اصول مکتب حاج قاسم همان مکتب امامین انقلاب، قرآن و اسلام است که باید برای آحاد جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مکتب سلیمانی مکتب دفاع از مظلومان، محرومان، مستضعفان و همه زجر کشیده‌های جهان فارغ از ملیت، مذهب و قومیت است.

دکتر تارم تصریح کرد: شهید سلیمانی حقیقتا یک فرمانده قهرمان مسلط به اصول نظامی، فرماندهی و در عین حال یک پدر دلسوز و مهربان برای خانواده‌های معظم شهدا و تمام فرزندان این مرز و بوم و کشورهای اسلامی بود.

وی ادامه داد: پایبندی به رعایت دقیق موازین و احکام شرعی و تلاش بی‌وقفه برای حل مشکلات مردم که جلوه‌ای از آن را در سیل ویرانگر خوزستان مشاهده کردیم از دیگر خصایص این شهید والامقام است.

امام جمعه شهرستان قشم اضافه کرد: انتخاب سردار قاآنی به جانشینی سردار سلیمانیدر فرماندهی سپاه قدس، دشمن را از اقدام بزدلانه‌ای که انجام داده بود بیش از پیش پشیمان کرده است.

حجت‌الاسلام تارم گفت: دشمن به خوبی می‌داند سردار قاآنی فرماندهی بصیر، عملگرا و مطیع ولایت است و  فرماندهی سردار سلیمانی در این دوران با شیوه‌ای دیگر اما با همان اهداف و صلابت به پیش خواهد رفت.

مردم در مسیر انتخاب دولتی جوان و انقلابی گام بردارند

امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت، روز قیام بزرگ ملت بزرگ ایران است و با هیچ روزی جز با ۲۲ بهمن قابل قیاس نیست.

حجت‌الاسلام تارم افزود: در این روز پس از چندین ماه فتنه‌گری، جنگ احزاب گسترده متشکل از سلطنت طلب‌ها، منافقین، بهائیت، صهیونیست‌ها، بدخواهان و همه دشمنان اسلام و نظام اسلامی، مردم بصیر به میدان آمده و توطئه دشمن را خنثی کردند.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 با تمام توان و با تمام تجهیزات قابل تصور با برنامه‌ریزی که سال‌های طول کشیده بود از چهره‌های به ظاهر محبوبی مانند میرحسین موسوی و کروبی که پرورش داده بودند استفاده کرد.

امام جمعه شهرستان قشم ادامه داد: به ویژه میرحسین که سال‌ها او را از سیاست و حضور در جامعه به کنار گذاشته بودند تا از نظر آن‌ها هیچ‌گونه اشکال و انتقادی به او وارد نشود و با کسب سابقه‌ای که از امام(ره) کرده بود مهره و عنصری بسیار خوب برای سرمایه‌گذاری دشمن بود و سرمایه‌گذاری نیز کردند.

دکتر تارم اضافه کرد: شاید خودش هم در ابتدا متوجه نبود اما به هر حال خواسته یا ناخواسته چهره تربیت شده برای سال ،۸۸ چهره مورد نظر آمریکا و اسرائیل و دشمنان انقلاب بود که برای مقابله با اسلام، نظام، خون شهدا و ارزش‌ها با تمام توان حمایت‌ کردند.

وی گفت: با تمام نصایح دلسوزانه‌ای که ولی امر مسلمین قبل از انتخابات نسبت به آن‌ها داشت و راه‌های قانونی که پیش پای آن‌ها گذاشته شد اما در سر چیزی جز مقابله با نظام و انقلاب اسلامی نداشتند.

امام جمعه شهرستان قشم عنوان کرد: لذا نیروهای دشمن به بهانه انتخابات اما در حقیقت برای مقابله با نظام به خیابان‌ها ریختند و خسارت‌های فراوانی را به ملت و نظام وارد کردند که به شهادت رساندن بسیجیان، مردم بی‌گناه، نیروهای نظامی و انتظامی گوشه‌ای از آن است.

حجت‌الاسلام تارم ابزار داشت: این فتنه تا حدودی شتاب رشد و بلوغ مقاومت اسلامی را کند کرد اما ملت ایران با حضوری معجزه آسا برگ زیرینی در تاریخ انقلاب به یادگار گذاشته و در نهم دی با بصیرت به خیابان‌ها آمدند.

وی افزود: این حضور منسجم، گسترده و با بصیرت که تمامی تفکرات و دلدادگان اسلام و انقلاب و شهدا را در بر می‌گرفت فتنه دی ‌ماه ۸۸ خنثی کرد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: ملت باید همیشه بصیرت، هوشیاری و حضور خود را در صحنه‌های انقلاب حفظ کند و در این ایام که به انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‌شویم نیز نقشه‌های پلید دشمنان را با هوشیاری در نطفه خفه کنند.

حجت‌الاسلام تارم خاطرنشان کرد: مردم با تشکیل یک دولت جوان، مقتدر، انقلابی و کارآمد می‌توانند مشکلات اقتصادی امروز را شتاب ببخشند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید