خبر فوری

۱۰۸ نکته خواندنی در ترجمه جدید «کامل الزیارات» منتشر شد

چاپ جدیدی از «کامل الزیارات» حاوی ۱۰۸ نکته خواندنی با ترجمه حسین انصاریان منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ مرکز نشر دارالعرفان به تازگی چاپ جدیدی از کتاب «کامل الزیارات» اثر ارزشمند عالم و محدث شیعی، ابن قولویه قمی را با ترجمه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان ارائه کرده است.  
 
در این کتاب، احادیث فراوانی با موضوع زیارت از جمله زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) آمده که در ۱۱ محور از جمله علاقمندی حضرت رسول خدا(ص) به امام حسین(ع)، روایات مختلف درباره شهادت امام حسین(ع)، گریستن تمام مخلوقات برای آن‌حضرت، نوحه‌سرایی جنیان برای حضرت، نوحه‌سرایی پرندگان برای امام(ع) و نیز نفرین و لعنت کردن آن‌ها در حق قاتلین، ثواب گریه و اقامه عزا، زیارت امام حسین(ع) از جانب پیامبران و فرشتگان و چگونگی نماز و زیارت در حرم سیدالشهیدا(ع) تنظیم شده است.  
 
در ترجمه حجت‌الاسلام انصاریان، ۱۰۸ نکته و مطلب خواندنی پیرامون محور‌هایی نظیر پاداش زیارت امیرمؤمنان(ع)، چگونگی زیارت قبر امیرمؤمنان و وداع، ارزش آب فرات و نوشیدن از آن و غسل در آن، محبت رسول خدا به حسنین(ع) و فرمان دوست داشتن هر دو و پاداش علاقه‌ورزیدن به آنها، زیارت امام حسن(ع) و قبور امامان در بقیع تبیین شده است.  
 
علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب ۷۴۰ صفحه‌ای را از محل نشر دارالعرفان واقع در قم، خیابان فاطمی، کوچه ۱۹، پلاک ۲۷ و یا حضور در نمایندگی‌های نشر دارلعرفان در سراسر کشور و یا به صورت تلفنی و تماس با شماره‌های ۰۹۱۹۶۵۲۲۰۲۴ و ۰۲۵۳۷۷۴۰۴۲۷ تهیه کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید