بارسلونا و کسب کمترین امتیاز در شانزده سال اخیر/ شفیلد یونایتد و 16 بازی بدون برد از ابتدای فصل!

هرمزبان – بارسلونا در فصل جاری چندین رکورد منفی از خود برجای گذاشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، بارسلونا به وضوح مشکلات زیادی در ترکیب خود دارد و تاثیر آنها در امتیازات این تیم به خوبی مشخص شده است. بارسلونا در چارچوب هفته شانزدهم لالیگا به مصاف ایبار رفت و این دیدار در پایان با تساوی 1-1 خاتمه یافت، تساوی در این بازی یک رکورد منفی دیگر برای تیم رونالد کومان به همراه داشت؛ بلوگرانا حالا پس از 15 بازی 25 امتیاز کسب کرده که بدترین عملکرد این تیم نسبت به بازه زمانی مشابه در فصل 2003/04 (20 امتیاز) محسوب می شود. اما نکته دلگرم کننده برای هواداران می تواند جایگاه تیم رایکارد در پایان آن فصل باشد؛ جایی که بارسلونا با 72 امتیاز توانست پشت سر والنسیا در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

– سال 2020 برای بارسلونا با خروج ارنستو والورده آغاز شد. سرمربی که این تیم را دو فصل متوالی قهرمان لالیگا کرده بود جایش را به کیکه ستین داد تا هواداران بارسلونا یکی از بدترین دوره های هواداری شان را بگذرانند. بارسلونا از شر این مربی خلاص شد تا بالاخره رونالد کومان سرمربی باشد که سال 2020 را با بارسلونا به اتمام می رساند. آماری که ار بارسلونا در این سال به ثبت رسید به شرح زیر است:
48 بازی
28 پیروزی
9 تساوی
11 شکست
99 گل زده
52 گل خورده
بهترین گلزن بلوگرانا در این سال هم مطابق انتظار لیونل مسی بود با 26 گل زده؛ همچنین دیگر نکته قابل تامل رتبه کنونی کاتالان ها نسبت به سال گذشته است. بارسلونا سال 2019 را با رتبه نخست جدول به پایان رساند و 2020 را با رتبه ششم جدول به اتمام می رساند.

– شفیلد یونایتد در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس با یک گل مغلوب برنلی شد، تا همچنان با دو امتیاز قعرنشین جدول رده بندی باقی بماند. به نقل از اسکای، شفیلد یونایتد در 16 دیدار ابتدایی اش در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس در کسب پیروزی ناکام مانده و فقط 2 تساوی و 14 شکست در کارنامه این تیم ثبت شده است و بدین ترتیب ضعیف ترین شروع تاریخ لیگ برتر انگلیس را به نام خود ثبت کرد.
در تاریخ برگزاری لیگ برتر انگلیس، فقط کوئینز پارک رنجرز در فصل 2012/13 با ناکامی در کسب برد در 16 دیدار ابتدایی، چنین عملکرد ضعیفی از خود به جای گذاشته بود، با این تفاوت که این تیم در آن فصل 7 تساوی و 9 شکست در 16 دیدار ابتدایی کسب کرده بود. رنجرز در پایان آن فصل به عنوان تیم قعرنشین به چمپیونشیپ سقوط کرد.
شفیلد یونایتد همچنین با رکورد تاریخ باشگاه در زمینه پیروز نشدن در دیدارهای متوالی لیگ مساوی کرد. این تیم در فاصله سپتامبر 1975 تا فوریه 1976 در 19 بازی متوالی لیگ انگلیس موفق به کسب برد نشده بود و اکنون شاگردان کریس وایلدر نیز با احتساب سه بازی پایانی فصل گذشته، چنین رکوردی به ثبت رسانده اند. اولیور برک در 25 دیدار ابتدایی اش با پیراهن شفیلد یونایتد در لیگ برتر انگلیس در زمینه برد ناکام مانده است و رکورد جدیدی در تاریخ مسابقات به ثبت رساند. رکوردی طولانی ترین شروع بدون برد در تاریخ لیگ برتر انگلیس، پیش از این در اختیار گرت بیل با 24 بازی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید