خبر فوری

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می‌شود

هرمزبان – سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در دهم اسفندماه امسال برگزار خواهدشد که امیدوارم کسی که می‌تواند برای فوتبال کارهای اساسی و ماندگار انجام دهد به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شود.

حیدر بهاروند عصر سه شنبه در نشست مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال هرمزگان افزود: در شرایط سخت کرونایی فدراسیون فوتبال پا را عقب نکشیده و تمامی مسابقه‌های فصل قبل خویش را برگزار کرده است.
وی بیان داشت: این فدراسیون طبق تقویم برنامه‌های جدید خود را نیز از لیگ برتر گرفته تا رده نونهالان، برنامه ریزی کرده که درحال اجرا می‌باشد. 
سرپرست فدراسیون فوتبال اظهارداشت: درست است که کرونا تمام فعالیت‌های ورزشی را تحت شعاع خود قرار داده اما نمی‌توان فوتبال و در کل ورزش را تعطیل کرد.
وی از تمامی روسای هیات فوتبال استان‌ها خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های خود را ادامه دهند، زیرا تعطیلی فوتبال استان‌ها ضربه به تیم‌های ملی است.
بهاروند گفت: فردی که توسط مجمع به عنوان رییس هیات فوتبال انتخاب می‌شود باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بعد از چهارسال عملکردش به گونه ای باشد که رای دهندگان از انتخاب خود پشیمان نشوند. 

فوتبال هرمزگان باید جایگاه بهتری داشته باشد

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص فوتبال هرمزگان نیز گفت: رییس جدید هیات فوتبال استان باید تلاش خود را دوچندان کند تا بتواند برای فوتبال جذب سرمایه کند و به جایگاه بهتری برسد.
بهاروند افزود: هرمزگان استانی ثروتمند است و جای بسی تعجب دارد که حامیان کمتر به سمت و سوی فوتبال این استان می‌آیند.
وی بیان داشت: در کنار استعداد، بحث مالی بسیار مهم است و امیدوارم رییس هیات جدید فوتبال هرمزگان که منتخب اعضای مجمع است بتواند این مشکلات را رفع کند. 
سرپرست فدراسیون فوتبال اظهارداشت: هرمزگان ظرفیت بالایی در بحث فوتبال و فوتسال دارد اما در چند سال گذشته بنگاه های اقتصادی کمتری به سمت وسوی فوتبال آمده‌اند. 
وی از مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان هم خواست که در کنار هیات فوتبال باشد، زیرا کمک ایشان می‌تواند برای رشد فوتبال بسیار موثر باشد. 

نگاه هیات فوتبال هرمزگان باید به همه شهرهای استان باشد

 مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان از رییس جدید هیات فوتبال استان خواست تا نگاهش به کل شهرهای استان حتی بخش‌ها و روستاها باشد، زیرا استعدادهایی داریم که می‌توانند نام فوتبال استان را در کشور طنین انداز کنند. 
محمود رضا امیاری اظهارداشت: رییس جدید هیات فوتبال هرمزگان باید با برنامه نو و ایده آل برای پیشرفت فوتبال استان تلاش کند و جواب اعتماد اعضای مجمع را با عملکرد مناسب خودش بدهد.
وی بیان داشت: فوتبال هرمزگان جای پیشرفت بیشتری دارد و باید هرچه سریع‌تر عقب ماندگی آن ها جبران شود.
این مسوول با قدردانی از عملکرد مثبت رییس سابق هیات فوتبال هرمزگان، اظهارداشت: اداره کل ورزش وجوانان استان همواره در کنار هیات فوتبال است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این رشته ورزشی به جایگاه واقعی خود برسد. 
امیاری گفت: برای پیشرفت بیشتر فوتبال هرمزگان، هیات باید به دنبال آموزش‌های داوران، مربیان و استعدادیابی باشد و دوش به دوش باشگاه ها حرکت کند تا مشکلات آنان کمتر شود.
وی بیان داشت: در چهار سال پیش روی هیات فوتبال هرمزگان باید با یک چشم انداز خوب پیش برود تا تیم‌های بیشتری از این استان در لیگ‌های کشوری داشته باشیم.

در بحث داوری فوتبال هرمزگان رشد ۱۰۰درصدی داشتیم

رییس سابق هیات فوتبال هرمزگان نیز پس از انصراف از نامزدی دوباره ریاست هیات استان گفت: در چهار سال گذشته تلاش کردم تا فوتبال استان جایگاه خوبی در کشور داشته باشد، هرچند مشکلات اقتصادی فرصت هنرنمایی بیشتر به ما نداد.
عباس امینی زاده بیان داشت: فوتبال هرمزگان در چهارسال گذشته در بخش‌های مختلف موفقیت‌های زیادی داشته: به طور مثال در بخش داوران و آموزش مربیان و برگزاری مسابقه عملکرد خوبی رشد خوبی داشته‌ایم. 
وی ضمن قدردانی از همکاری روسای هیات های شهرستان ها از همه آن‌ها خواست تا با جدیت دنبال مشکلات فوتبال شهرستان خود باشند تا نوجوانان وجوانان ما بتوانند فوتبال این استان را سربلند کنند.

از توانمندی سایر نامزدها برای فوتبال هرمزگان بهره خواهیم برد

قاسم رنجبریان رییس جدید هیات فوتبال هرمزگان نیز  گفت: این که اعضای مجمع به بنده اعتماد کردند بسیار سپاسگزارم و امیدوارم درآینده شرمنده آن‌ها نشوم. 
قاسم رنجبریان افزود: برای موفقیت فوتبال هرمزگان  برنامه‌های خوبی در دست تهیه دارم و دراین راه از تمامی راهکارهاو برنامه‌های سایر نامزدها بهره خواهم برد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید