خبر فوری

تغییر در معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به صلاح نیست

هرمزبان – عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به هر دلیلی استاندار ناچار به تغییر در یکی از معاونت‌هایش باشد با توجه به شرایط حساس و ویژه استان با موقعیت خاص  باید از فردی بهره ببرد که تجربه و شناخت لازم را در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی داشته باشد.

احمد مرادی ، در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر تغییرات در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: اطلاعات واصله حکایت از تغییرات در این پست کلیدی دارد هرچند تاکنون علت این موضوع برای بنده نامشخص است.

وی با بیان اینکه به عنوان فردی که ۲۸ سال در حوزه این معاونت کار کرده ام شرایط کنونی را برای این تغییر مناسب نمی بینم، عنوان کرد: در شرایطی که مدت زمان کمی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده شاید این تغییر به صلاح نباشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر به هر دلیلی استاندار ناچار به تغییر باشد با توجه به شرایط حساس و ویژه استان با موقعیت خاص  باید از فردی بهره ببرد که تجربه و شناخت لازم را در حوزه های سیاسی، امنیتی و اجتماعی داشته باشد، تصریح کرد: استاندار هرمزگان به عنوان فردی باتجربه و کاردان که سابقه نمایندگی مجلس و استاندار بودن را در کارنامه دارد باید با حساسیت این موضوع را پیش بگیرد و نباید خود را در محصور احساسات برخی از افراد و جریانات سیاسی قرار دهد.

وی در پایان گفت: به طور حتم مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به دنبال ثبات و حفظ آرامش در تمامی حوزه ها در جهت منافع مردم است و همواره عملکرد و استان بر هر فردی ارجحیت دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید