خبر فوری

شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان مسمومیت الکلی در قشم

شناسایی و دستگیری ۹ نفر از عاملان مسمومیت الکلی در قشم

هرمزبان – فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری  ۹ نفر از عاملان مسمومیت و فوت شهروندان قشمی در اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز خبرداد.

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز(نهم دی ماه) در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مسمومیت تعدادی از شهروندان قشمی و بندرعباسی و فوت تاکنون ۳ نفر از آنان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز، بلافاصله  پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی قشم با تشکیل اکیپی به محل بستری افراد در بیمارستان شهرستان اعزام و مشاهده کردند تعدادی از شهروندان بدلیل مصرف مشروبات الکلی دست ساز مسموم ودر حال مداوا هستند که ۳ نفر آنان تاکنون فوت و حدود ۲۰ نفر تحت مداوا هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان  با بیان اینکه مصدومان بین ۱۷ تا ۵۷سال سن دارند ، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع ،اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی  از همان لحظه ابتدایی  آغاز شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه مأموران و بهره گیری از شیوه های پلیسی  و با گشت زنی های پنهان و آشکار در نهایت ۹نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مشروب دست ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بابیان اینکه تحقیقات لازم بر روی متهمان دستگیر شده در حال انجام است به عموم مردم فهیم استان توصیه کرد ضمن نظارت و کنترل  جدی و بیش از پیش جوانان و نوجوانان خود در خصوص رفتارهای فرزندان و تردد های مشکوک  آنان بی تفاوت نباشند.

سردار جعفری در پایان بیان کرد: نظارت خانواده‌ها و آموزش و پرورش بر فرزندان، تشریح سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی برای ایجاد نشاط و شادابی سالم و متعارف در جامعه، بکارگیری سمن ها و افزایش نظارت پلیس در اماکن عرضه کننده مشروبات الکلی از دیگر راه‌های پیشگیری از ترویج مصرف مشروبات الکی است.

انتهاب پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید