قرائت گزارش تفریغ بودجه ۹۸ در مجلس توسط بذرپاش

رئیس دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۸ را به عنوان سی و یکمین گزارش تفریغ در جمهوری اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس قرائت کرد و گفت:‌ برای این کار از ۳۷۰۰ دستگاه اجرایی حسابرسی کردیم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مهرداد بذرپاش، رئیس دیوان محاسبات کل کشور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۹ دی ماه ۹۹) گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید:
متن کامل تفریغ بودجه ٩٨ +دانلود

وی با بیان این که گزارش تفریغ بودجه ۹۸ سی و یکمین گزارش تفریغ در جمهوری اسلامی است گفت: این گزارش یک ماه قبل از موعد مقرر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده و توسط هیأت رئیسه اعلام وصول شد.

وی افزود: دیوان محاسبات کل کشور با حسابرسی از ۳۷۰۰ د ستگاه اجرایی و همچنین بررسی و تلفیق ۶۸۰۰ گزارش بازرسی توانسته گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را نهایی کند.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور تصریح کرد: در بررسی گزارشات تلفیقی ۲۷۴ تبصره، بند و جزء در کارگروه‌های فنی و حقوقی دیوان محاسبات بررسی شده و گزارش تفریغ بودجه ۹۸ در ۵۹۹ صفحه تهیه و در نهایت در هیأت عمومی دیوان محاسبات به تصویب رسیده است.

وی خلاصه گزارش تفریغ بودجه کل کشور در سال ۹۸ را به نمایندگان ارائه داد و گفت: در بخش منابع و مصارف بودجه ۹۸ و تحقق آن در جدول این موضوع به نمایندگان داده شده است، اما برخی موضوعات هم به صورت محرمانه در گزارشی خاص به رئیس مجلس تقدیم شده است.

وی درباره پیش بینی مصارف بودجه در سال ۹۸ گفت: یک میلیون و ۹۴۹ هزار و ۹۷۲ میلیارد تومان رقمی است که درباره مصارف بودجه ذکر شده است که دو میلیون و ۱۹۱ هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

منبع: مشرق نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید