نگاهی به دیدار نساجی و پرسپولیس؛ از فوتبال در استخر تا گلی که تبدیل به پاس گل شد

هرمزبان – وقتی پرسپولیس و نساجی در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر که شبیه آبگیر شده بود، بازی کردند، عکس های برگزاری این بازی و به خصوص تصاویری که از تی کشیدن زمین مخابره شد، به دست عربستانی ها رسید و به آنها سوژه خنده داد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دردآور اینجاست که در قائمشهر، در مرکز شمال ایران که روی هر تخته سنگی چمن می روید، زمین چمن ورزشگاه را چمن مصنوعی کرده بودند که باران جمع نشود و آب نگیرد اما با اولین بارندگی این چمن مصنوعی که معلوم نیست موکت درجه چندم چینی است، تبدیل به استخر توپ شد. در حالی که عربستان و قطر کاتالوگ یا بسته میزبانی خود را به اسم بسته پیشنهادی میزبانی جام ملتهای آسیا 2027 از طریق سفرای شان در مالزی به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برده اند، فدراسیون فوتبال ایران هم مثل هند و ازبکستان خودش را نامزد میزبانی جام ملتهای 2027 می داند و هر هفته یک نماهنگ می سازد که البته بیشتر مصرف داخلی دارد!
پیش از این هم با هر نماهنگی که فدراسیون فوتبال ایران می سازد و خبرش را پیروزمندانه اعلام می کند، مردم از خودشان می پرسند با کدام زمین و امکانات می خواهیم میزبان جام ملتهای آسیا باشیم. اصلا 25 زمین و کمپ تمرینی برای اسکان 24 تیم حاضر در جام و تیم داوری داریم که تیم ها را در ایران اسکان بدهیم، حالا ورزشگاه برای برگزاری و هتل برای پذیرایی و … یماند!
البته این که نامزد میزبانی باشیم و به این هوا تلاش کنیم امکانات سخت افزاری فوتبال خودمان را بالا ببریم واقعا عالی است و باید از فدراسیون بابت اصرار به این نامزدی قدردانی کرد به شرطی که واقعا این نامزدی باعث شود حداقل در ایران 8 ورزشگاه مناسب و 25 کمپ تمرینی و اقامتی آبرومند ساخته شود اما فعلا آنچه می بینیم فقط شوخی تلخی است!
حسین زامهران در دقیقه 68 بازی در حالی که می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند، با سد محکمی به نام سیدجلال حسینی مواجه شد. در دقیقه 68 بازی پرسپولیس و نساجی بود که مهدی شیری باز هم دچار یک اشتباه نابخشودنی شد. مدافع ملی پوش پرسپولیس که به واسطه اشتباه عجیبش در بازی با اولسان در نیمه اول بازی با نساجی روی نیمکت نشست، در دقیقه 46 و با شروع نیمه دوم به زمین آمد و باز هم به عنوان مدافع راست بازی کرد. او در دقیقه 68 بازی با وجود نامناسب بودن چمن ورزشگاه وطنی برای ارسال پاس های زمینی، باز هم روی همین زمین پر از آب پاس رو به عقبی برای حامد لک فرستاد که توپ در بین راه ایستاد تا زامهران، بازیکن تعویضی نساجی صاحب توپ شده و به سمت دروازه حرکت کند.
حامد لک به درستی از دروازه خارج شد و توپ اول را مهار کرد اما باز هم توپ برگشتی زیر پای زامهران افتاد تا او ضربه محکمی را راهی دروازه پرسپولیس کند. بی تردید هر مدافعی بود یا به توپ پشت می کرد یا از دستش برای مهار توپ استفاده می کرد، مشابه همان کاری که مهدی شیری در بازی با اولسان کرد. اما سیدجلال حسینی با کوهی از تجربه با چشم باز مسیر توپ را تشحیص داد و با سر توپ را مهار کرد تا یک تنه به داد مهدی شیری و پرسپولیس برسد.
در حالی که تصاویر تلویزیونی نشان می داد سیامک نعمتی گل پرسپولیسی ها را در دیدار برابر نساجی به ثمر رساند، استعلام از داور بازی نشان داد گل سرخ پوشان به نام احمد نوراللهی به ثبت رسیده است. در حالی که تنها پنج دقیقه تا پایان دیدار پرسپولیسی ها برابر نساجی قائمشهر باقیمانده بود شوت سیامک نعمتی دروازه تیم میزبان را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند اما حالا مشخص شده توپ در بین راه با پای احمد نوراللهی برخورد داشته است.
 تصاویر تلویزیونی، شادی پس از گل، تبریک همبازیان و … نشان می داد هافبک مازندرانی سرخ پوشان زننده گل مهم این تیم است اما پس از چند ساعت و با استعلام خبرنگار طرفداری از موعود بنیادی فر، داور این دیدار مشخص شد این گل به نام احمد نوراللهی به ثبت رسیده است. این گل در حالی به نام احمد نوراللهی به ثبت رسیده است که این بازیکن شب گذشته با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خبر از گلزنی در دیدار امروز داده بود.
تمام رسانه ها گل پرسپولیس را به نام سیامک نعمتی نوشته بودند اما شب گذشته احمد نوراللهی با انتشار یک استوری، آمار بازی خودش را با علامت هیس منتشر کرد که در این آمار آمده بود او یک گل به نساجی زده است. به همین دلیل با موعود بنیادی فر داور بازی تماس گرفتیم و از او پرسیدیم این گل به نام کدام بازیکن نوشته شده که داور اعلام کرد گل را به نام نوراللهی ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید