خبر فوری

گناه خائنان نابخشودنی است/ مکتب حاج قاسم اتاق تفکر دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن محکومیت مجدد جنایات اغتشاشگران در سال 88 که اصل نظام دینی را با حمایت همه‌جانبه استکبار نشانه رفتند، سکوت و در مواردی همراهی خواصی که سال‌ها بر سفره انقلاب ارتزاق کردند اما در آن مقطع علیه آن شمشیر کشیدند را گناهی نابخشودنی دانسته و حق آنها را اشد مجازات می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت مجدد جنایات اغتشاشگران در سال 88 که اصل نظام دینی را با حمایت همه‌جانبه استکبار نشانه رفتند، سکوت و در مواردی همراهی خاصی که سال‌ها بر سفره انقلاب ارتزاق کردند اما در آن مقطع علیه آن شمشیر کشیدند را گناهی نابخشودنی دانسته و حق آنها را اشد مجازات می‌داند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

همانگونه که ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی پس از گذشت ۱۱ سال از حماسه سترگ یوم‌الله نهم دی این روز بزرگ را گرامی داشته و تحرکات برخی عناصر خودفروخته به استکبار جهانی برای تحریف فتنه سال ۸۸ و تطهیر سران فتنه را برنمی‌تابد؛ هرگز فراموش نخواهد کرد که چگونه تروریسم دولتی به ویژه آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل سرداران رشید اسلام و دانشمندان هسته‌ای میهن اسلامی را به شهادت رساندند و کوشیدند تا با تبلیغات مسموم رسانه‌های استکباری و دروغ‌پرداز چهره آنان را مخدوش کنند غافل از آنکه ملت شریف و قدردان ایران اسلامی عاشق فرزندان برومند خود همچون شهید صلح و امنیت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای و دفاعی محسن فخری‌زاده است.

دشمنان اسلام بدانند که در مکتب انقلاب اسلامی و در سایه منویات مقام معظم رهبری هزاران سلیمانی و فخری‌زاده پرورش یافته‌اند و لحظه‌ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران وقفه ایجاد نخواهد شد.

ماجرای پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ نشان داد که دشمنان قسم خورده از هرفرصت واهرمی ولو چهره‌های موجه برای مقابله با اهداف محوری انقلاب استفاده می‌کنند، نکته درخور در این ماجرا اما آسیبی بود که بسیجیان غیرتمند و باورمندان حقیقی انقلاب و پیروان راستین امام و رهبری از ناحیه آشوبگران خیابانی متحمل شده و جانانه از حقانیت انقلاب و عمود اصلی خیمه اسلام یعنی رهبری عظیم الشان حراست کرده و جان شریفشان را در این راه نیز نثار کردند بی آنکه صدای مظلومیت آنان در رسانه‌های معاندان و فتنه‌گران غوغاسالار شنیده شود.

۹ دی ماه که به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گذاری شده است برای همه مردم ایران و شخصیت‌های با بصیرت روز مهم و ارزشمندی است، این ایام مصادف شده است با شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند حماسی و جهادی شهید فخری زاده که هر دو از افتخارات انقلاب اسلامی هستند.

حاج قاسم سلیمانی معلم اخلاق و قهرمان ایثارگری است که در مکتب این شهید بزرگوار باید دانشجویانی پرورش یابند که روحیه جهادی و انقلابی داشته و راه و شیوه مقاومت و استکبارستیزی حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهند.

مکتب حاج قاسم باید اتاق تفکر دانشجویان دانشگاه‌ها باشد و اساتید و نخبگان کشور را یک پارچه و متحد سازد تا همگان به یک هم زبانی و وحدت کلمه برسند و آن هم چیزی جز حرکت در مسیر اعتلای نام انقلاب اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و به خصوص دستیابی به قله‌های افتخار علم و دانش است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان هرمزگان ضمن محکومیت مجدد جنایات اغتشاشگران در سال88 که اصل نظام دینی را با حمایت همه جانبه ی استکبار نشانه رفتند،سکوت و در مواردی همراهی خواصی که سالها بر سفره ی انقلاب ارتزاق کردند اما در آن مقطع علیه آن شمشیر کشیدند را گناه نابخشودنی دانسته و حق آنها را اشد مجازات می داند.

همچنین برخود لازم می‌داند بر حفظ هوشیاری مردم و مسئولان در ماه‌های آتی بیش از پیش تاکید نماید.

چرا که دشمن در تلاش است با ایجاد دو قطبی سازی های کاذب و جریان سازی هدفمند، از کوچکترین فرصت برای شکل دهی جنگ های ترکیبی که تلفیقی از فضای رسانه،اقدام میدانی و… است برای ضربه زدن به کشور استفاده کند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/ ۸۸۰۴۴

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید