خبر فوری

اظهارات فرمانده کل سپاه درباره واکسن کرونا، نحوه مقابله با ویروس و …

ایرنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طرح شهید سلیمانی را طرحی منحصر به فرد در مقابله با کرونا ذکر کرد و گفت: رهیافت‌ها و رویکردهایی که می‌تواند بدون اینکه فعلا به واکسن برسیم، ‌شیوع کرونا را در روند نزولی قرار دهد، پیدا شده است.

سرلشکر حسین سلامی در نشست دستاوردهای طرح تکمیلی مقابله با ویروس کرونا شهید سلیمانی اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی نقطه ابتکار عمل جدید است و آرمان‌ها مبین این است که وقتی این حرکات همه با هم همراستا شود یعنی هم کادر بهداشت و درمان در میدان و خطوط مقدم خوب عمل  کند، مردم خوب همکاری کنند، نیروی انتظامی خوب در صحنه حرکات و جا به جایی‌ها را کنترل کند، و وقتی که اعضای داوطلب بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی با نیروهای داوطلب بسیج پیوند بخورد و یک حرکت سطح ملی را آغاز کنند آن زمان ما حتما موفقیت را تجربه می‌کنیم که البته امروز داریم این موفقیت را به زیبایی تجربه می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز در این مساله شروع خوبی ثبت شد که بسیار افتخارآمیز است که از همه دست اندرکاران و کادر بهداشت جای تقدیر و تشکر دارد اما ادامه وضعیت مهمتر است.  اگر این مساله به حالت خود رها شود، به سرعت عمق و شتاب می‌گیرد. بنابراین ما نباید تجربه‌های موفق را رها نکنیم. تجربه‌های موفق را به کار ببندیم و تکرار کنیم و آن قدر تکرار این تجربه‌های موفق استمرار پیدا کند تا ما بتوانیم همه چیز را کنترل کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان این که وضعیت کاملا امیدبخش است، گفت: این مسئله نشان می‌دهد که ما فرمول‌های غلبه را پیدا کردیم یعنی رهیافت‌ها و رویکردهایی که می‌تواند بدون اینکه فعلاً به واکسن برسیم، این مسئله را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده است.

 سردار سلامی خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی می‌تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که در جهان منحصر به فرد بوده و حتی تجربه موفقی است که اگر کشورهای دیگری بتوانند ساختار نظام اجتماعی خود را با مدیریت این مسئله همراه کنند، آنها هم بتوانند شیوه‌های صعودی را به شیوه‌های نزولی یعنی فرازها را به فرود تبدیل کنند تا آرامش خاطر جهانی بعد از این مسئله حاصل شود.

 ادامه دارد 

27215

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید