خبر فوری

کنفرانس نمک زدایی و تصفیه آب در بندرعباس برگزار می‌شود

هرمزبان – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب بهمن ماه امسال به صورت مجازی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بندرعباس برگزار می‌شود.

امین قصمی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این کنفرانس و تبادل اطلاعات از طریق سایت جشنواره به آدرس www.icdwp.ir نام نویسی کنند ومقاله های خود را تا ۱۵ دیماه به دبیرخانه ارسال کنند.
وی بیان داشت: باهمکاری دبیرخانه کنفرانس واقع در دانشکده امیرکبیر پردیس بندرعباس، ۶ تن از صاحب نظران این حوزه از کشورهای استرالیا، عمان، اسپانیا، آلمان، انگلیس و ایران سخنران ویژه این کنفرانس هستند که چند دهه تجربه و یافته های خود را در زمینه شیرین سازی مطرح خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان اظهارداشت: 
 کنفرانس نمک زدایی و تصفیه آب با هدف کم کردن تبعات اجتماعی و زیست محیطی شیرین سازی آب خلیج فارس و دریای عمان برگزار می‌شود که تبادل نظر متخصصان این حوزه می‌تواند در برداشت اصولی آب از دریا و حفظ محیط زیست پهنه های آب کمک شایانی کند.
قصمی در ادامه با اشاره به شیرین سازی آب دریا و انتقال آن به فلات مرکزی گفت: ضرورت ورود متخصصان این حوزه و استفاده از نظرهای آن‌ها بسیار حائز اهمیت بوده و می‌توانند با ارائه راهکارهای تخصصی ضمن استفاده از این ظرفیت، پیامدهای ناشی از شیرین سازی آب دریا را به حداقل رساند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید