آغاز رایزنی‌های اتاق بازرگانی بندرعباس با بانک مرکزی

هرمزبان – رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پیگیری‌ها و رایزنی‌های اتاق برای اجرای مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در راستای حضور نماینده‌ای از بانک مرکزی در استان هرمزگان خبر داد.

محمدرضا صفا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه‌ای به رئیس بانک مرکزی خواستار اجرای مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استان شد. با توجه به مصوبه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و تنی چند از وزرا در استان برگزار شد، مقرر گردید با یک نماینده از بانک مرکزی در استان حضور یابد.

صفا خاطرنشان کرد: حضور یک نماینده از بانک مرکزی در استان که در سی و هفتمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی نیز  مجدد طرح شد می‌تواند تأثیرات شگرفی در تسریع فرآیند واردات و نیز رفع مشکل تجار و بازرگانان که نیاز به مراجعه حضوری به بانک مرکزی برای پیگیری ارزی خود دارند، داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس تصریح کرد: پیگیری اتاق بازرگانی بندرعباس که مطالبه گری را اولویت نخست خود قرار داده است نویدبخش آینده‌ای روشن و هدفمند در ابعاد اقتصادی استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید