خبر فوری

سن ابتلا به کرونا در هرمزگان به زیر ۴۰ سال رسید

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون میانگین سن مبتلایان به کرونا در هرمزگان زیر ۴۰ سال است که جوانان استان باید مراقبت بیشتری داشته باشند تا هم از ابتلای خودشان و هم دیگران پیشگیری شود.

فاطمه نوروزیان صبح امروز(پنجم دی‌ماه) با بیان اینکه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در هرمزگان ثبت نشده است، افزود: در چند هفته گذشته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی وهمکاری مردم آمار در موارد سرپایی، بستری و فوتی‌های استان هرمزگان کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در هرمزگان ثبت نشده است، عنوان کرد: اکنون میانگین سن مبتلایان به کرونا در هرمزگان زیر ۴۰ سال است که جوانان استان باید مراقبت بیشتری داشته باشند تا هم از ابتلای خودشان و هم دیگران پیشگیری شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: اکنون ۹۹ نفر با تشخیص کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید