۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

امام جمعه رودان گفت: ۹دی روز بصیرت و ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابله فتنه‌های دشمنان انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به اینکه ۹ دی روز پیروزی ولایت بر دشمنان نظام و انقلاب است، گفت: کسانی از حوادث آن سال خوشحال شدند که دشمنان اهل البیت و اسلامند، فتنه ۸۸ یک آزمایش بزرگ الهی بود و چهره  آنان که بدنبال منفعت خود بودند در آزمون خداوند نمایان شدند.

وی ادامه داد: در ۹دی، پیروزی ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی مسجل شد.

حجت‌الاسلام دری افزود: ملت ایران در این حماسه نشان داد که همچنان بیش ازگذشته دلداده اهل بیت(ع )، انقلاب اسلامی و رهبری است.

امام جمعه رودان در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به مقام و جایگاه آن بانوی بزرگ اسلام نیز اشاره کرد و گفت: باید مقام و ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا(س) برای همه بازگو شود، از آن بانو بزرگ اسلام درس گرفته و پشتیبان ولایت باشیم.

وی تصریح کرد: ولایت بهای سنگینی هم‌چون شهادت بی‌بی فاطمه زهرا سلام‌الله علیها پرداخت کرده است و بر همین اساس باید به‌عنوان یک شیعه همیشه پشتیبانی ولایت فقیه باشیم.

دری با بیان اینکه بحث ولایت به معنای داشتن راهنما است، گفت: فاطمه (س) سند ولایت است و برای همین است که ایام فاطمیه برای ما مهم است.

وی خواستار گرامیداشت  ایام عزا و سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها با رعایت پروتکل های بهداشتی  به بهترین شکل ممکن شد.

امام جمعه رودان در ادامه به پخش مستندی از دیدارهای رهبر معظم انقلاب با  اهالی هنر و فرهنگ از رسانه ملی گفت: همانطور که رهبر انقلاب در یک فضایی صمیمی و ساده حرف اقشار مختلف اهالی فرهنگ و هنر مورد توجه قرار داده اند باید همه مسؤولان اینگونه انتقادپذیر و پذیرای اقشار مختلف باشند تا مشکلات در جامعه به حداقل برسد.

وی با اشاره به رهنمودهای معظم‌له طی چند سال اخیر از جمله اقتصادی مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: متاسفانه در اکثر محصولات و تولیدات داخل کشور دلالان جولان می دهند و هیچ کس هم مانع آنها نمی شود.

حجت‌الاسلام دری خاطرنشان ساخت: این موضوع در رودان در بحث قیمت محصولات کشاورزی بیداد می کند و شاهدیم که کشاورزان ما روزهای سختی را سپری می کنند.

وی گفت: مشکلات زمانی رفع می‌شود که مجری بتوانند این اصول معظم له را پیاده کند.

دری به فرمایش معظم له در خصوص روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب الهی اشاره کرد و گفت: اگر این فرمایش معظم له تحقق یابد قطعا آینده کشور روشن و سرشار از نور امید خواهد شد.

امام جمعه رودان  صعود مقتدرانه تیم فوتسال بانوان رودان به لیگ برتر  فوتسال بانوان کشور را نشانه شایستگی و استعداد فراوان جوانان رودان دانست و گفت: هر افتخاری در ورزش شهرستان رقم بخورد  به نام رودان است و باعث می شود نام بزرگ رودان در کشور بدرخشد و باید مسؤولان و آنهایی که توانایی دارند کمک کنند تا این افتخارآفرینی‌ها همواره ادامه داشته باشد.

وی گفت: اگر جوانان را به سمت ورزش سوق ندهند آنها در فضای بی در و پیکر مجازی گم شده و گرفتار آسیب‌های فراوان می‌شوند.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید