خبر فوری

قرارگاه های محله محور بسیج زمینه ساز افزایش امنیت در کیش است

هرمزبان – امام جمعه کیش راه اندازی قرارگاه های محله محور با حضور جوانان بسیجی در جزیره را زمینه ساز رفع مشکلات و افزایش امنیت دانست.

حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با اعلام این مطلب گفت: یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج، کمک به قرنطینه‌ بیماران کرونایی است، بسیجیان در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، از جان خود گذشتند و به بیماران کرونایی خدمت رسانی کردند.

وی همچنین به فعالیت های نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود:  نیروی انتظامی در زمینه امنیت اجتماعی و عفاف و حجاب، عملکرد بسیار خوبی داشته و امیدواریم این فعالیت‌ها تداوم داشته باشد.
حسن زاده با یادآوری نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت خاطرنشان کرد: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی در سال هشتاد و هشت، فتنه‌ بزرگی را برپا کردند و حدود هشت ماه، کشور را در سخت‌ترین شرایط قرار دادند، اما حضور مردم در روز نهم دی، آتش فتنه را خاموش کرد.
وی افزود: حضور مردم در خیابان‌ها و اعلام حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب، حماسه‌ بزرگی را رقم زد و به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شد.
امام جمعه‌ کیش با گرامیداشت روز پنجم دی و استقرار سپاه پاسداران در فرودگاه برای امنیت پروازها گفت: سپاه حفاظت هوایی در کار خود، صد درصد موفق بوده و موجب آسایش و امنیت مسافران مسیرهای هوایی کشور شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید