مرقد سردار شهید غلامشاه ذاکرى عطرافشانی شد

مرقد مطهر سردار شهید غلامشاه ذاکری از فرماندهان سپاه جزیره قشم و شهدای عملیات کربلای چهار عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، مرقد سردار شهید غلامشاه ذاکری از فرماندهان سپاه جزیره قشم و شهدای عملیات کربلای چهار همزمان با چهارم دیماه سالروز شهادتش عطرافشانی شد.

این شهید والامقام در وصیت نامه‌اش پیروی از امام امت را رمز پیروزی دانسته، بر لزوم مبارزه با استکبار جهانی و تلاش برای فراهم ساختن مقدمه‌ ظهور منجی عالم بشریت تاکید دارد.

متن وصیت نامه‌ سردار شهید غلامشاه ذاکری به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

ان الله اشتری من المومنین انفسهم واموالهم بان لهم الجنه

بعد از حمد و سپاس فراوان به درگاه پروردگار جهانیان و بعد از شهادت به یگانگی خداوند سبحان و پیامبران وائمه معصومین اینجانب پاسدار امام زمان حضرت ولی عصر(عج) و بنده خدا یعنی غلامشا ذاکری وصیت می‌کنم که ای برادران و خواهران، ای پدران و ای مادران، بیدار باشید و دست از بندگی خدا در عمل برندارید که بازگشت همه به سوی اوست.

حال که  بازگشت همه  به سوی اوست، حال که همه باید رجعت کنند، پس چه بهتر این راه با شهادت در راه او و به لقائش پیوستن همراه باشد. پس بیدار باشید و فرامین حضرت امام امت خمینی این یگانه رهبر و مرجع عالم را با گوش شنوا به آن عمل نمائید.

از تفرقه بپرهیزید و سعی کنید نفس خود را به سوی مطمئنه شدن سوق دهید، حب جاه و مال انسان را به اسفل السافلین می‌اندازد.  به براردران وخواهران اهل سنت هم بگویم سعی کنند خود را از کل امت مسلمان ایران جدا نسازند و از امام امت پیروی نمایند، که این رمز پیروزی آن‌هاست.

به عده‌ای از برادران هم بگویم که از جدا بودن و جدا عمل کردن پرهیز نمایند و ملاک را تقوی خدا قرار داده و دست از گروه بازی بردارند، البته می‌دانم نیت آن‌ها غیر خدا نبوده اما….

امام امت جنگ را در راس همه امور قرار داده‌اند، پس واجب است برادران جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را همیشه و در همه حال حفظ و نگه دارند چون در مرام ما: کل یوم عاشوراست و کل ارض کربلاست و کل شهر محرم است. پس باید آن قدر علیه کفر و استکبار جهانی مبارزه کرد تا از پای در آید و آن قدر تلاش نمائیم تا مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم گردد.

در پایان از کلیه برادران و اقوام که به هر نحوی باعث ناراحتی آن‌ها شدم حلالیت می‌طلبم و امیدوارم از تقصیرات من درگذرند و همینطور از آن‌ها خداحافظی می‌کنم.

از پدرم و مادرم و خواهران و برادرم و کلیه اقوام می‌خواهم مرا دعا کنند و بر مرگم گریه نکنند، چون مرگ در راه حق خود تولدی نوین است.

به همسرم می‌گویم پسرم را حسین وار تربیت کن تا راهم را ادامه دهد.

والسلام علیکم وحمته الله وبرکاته

دوم اسفند ماه شصت و دو

به گزارش فارس، امام جمعه، فرماندار، تنی چند از مدیران و معاونین منطقه آزاد قشم به نمایندگی از مدیرعامل این سازمان، اعضای بسیج رسانه شهرستان قشم و جمعی از مردم و مسؤولان از جمله حاضران در این آیین بودند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید