خبر فوری
هرمزبان - رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم گفت: نیروهای جهادی مدافع سلامت با حضور خود در کنار پرستاران، آرامش را برای کادر درمان به ارمغان آورده‌اند.

«آرامش»، ارمغان مدافعان سلامت/ خط مقدم مقابله با کرونا در قشم گلباران شد

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم گفت: نیروهای جهادی مدافع سلامت با حضور خود در کنار پرستاران، آرامش را برای کادر درمان به ارمغان آورده‌اند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار آغازگر موج جدیدی از ارج نهادن جامعه بر خدمات خالصانه و ایثارگری‌های کادر درمان در جزیره قشم بوده است.

یک روز مانده به این رویداد عظیم، گروه جهادی محبان الزهرا(س) قشم متشکل از بانوان خادم هیئت رزمندگان اسلام و موکب محبان الزهرا(س) در اقدامی خودجوش در بیمارستان پیامبر اعظم(س) قشم حضور یافته و از کادر درمان تجلیل کردند.

در روز پرستار نیز مسوولان ارشد شهرستان قشم در این بیمارستان حضور یافته از کادر درمان با اهداء شاخه‌های گل تجلیل کردند. در این بین پرستاران و کادر درمان فعال در سایر مراکز درمانی جزیره قشم همچون درمانگاه شهید دارا و درمانگاه امام رضا(ع) تامین اجتماعی نیز به فراموش نشده و با حضور برخی مسوولان تجلیل شدند.

روسای ادارات مختلف شهرستان قشم همچون آموزش و پرورش، گمرک ایران، هلال احمر و اداره تبلیغات اسلامی  نیز هر یک به نوبه خود با حضور در بیمارستان و مراکز درمانی مراتب سپاس خود از کادر درمان را ابراز داشتند.

در بین اما دکتر مریم هروآبادی رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم که سکان‌دار خط مقدم مقابله با کرونا و انجام فرآیند درمانی افراد مبتلا در این جزیره به شمار می‌رود، در اقدامی کم نظیر به نمایندگی از کادر درمان قشم با برگزاری مراسم تجلیل از نیروهای جهادی مدافع سلامت گل‌ کاشت.

ظهر امروز آیین تجلیل از مدافعان سلامت جهادگر شهرستان قشم به همت کادر درمان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم برگزار شد. اقدامی که جلوه‌ای نو از ایثار، اخلاص، دید بلند و عزت نفس کادر درمان کشور را در این خطه از میهن اسلامی یعنی بزرگترین جزیره خلیج فارس به منصه ظهور رساند.

«آرامش»، ارمغان مدافعان سلامت برای کادر درمان

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در این آیین اظهار داشت: نیروهای جهادی مدافع سلامت با حضور سریع و به هنگام خود در یاری رسانی به بیماران کرونامثبت بستری در بیمارستان قشم، آرامش را برای کادر درمان به ارمغان آوردند.

هروآبادی افزود: مدافعان سلامت بدون هیچ ادعایی در کمک به کادر درمان به عنوان پرستار، کمک پرستار و حتی نیروی خدماتی، با اخلاص و بدون هیچ چشم‌داشتی ایفای نقش داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حضور نیروهای جهادی در کنار پرستاران، امکان مراقبت بهتر از بیماران را فراهم آورده تا کادر درمان شرمنده بیماران و خانواده‌های آنان نباشند.

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم ادامه داد: این حضور در رفع خستگی کادر درمان و احیای روحیه آنان نیز بسیار موثر بوده است.

حضور روحانیت در جمع جهادگران سلامت ستودنی است

حجت‌الاسلام تارم امام جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار داشت: حضور مدافعان سلامت و یاری‌رسانی آنان به کادر درمان با آگاهی از خطراتی همچون امکان ابتلا به ویروس منحوس کرونا بیانگر اخلاص و دیدگاه انسانی-اعتقادی آنان است.

وی با ابراز خرسندی از حضور طلاب و روحانیون شهرستان قشم در بخش عمده‌ای از این گروه‌های جهادی، افزود: این مجاهدت‌ها تنها به حضور در بیمارستان ختم نشده و خدمات مدافعان سلامت در تغسیل و تدفین اموات کرونایی نیز بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: پیشگامی کادر درمان شهرستان قشم در تجلیل از مدافعان سلامت در کنار ایثارگری آنان برای نجات جان بیماران کرونایی و مقابله با این ویروس، فداکاری پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمان را بیش از پیش هویدا ساخته است.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید