خبر فوری

شهرآورد بانوان هرمزگان را رودانی‌ها بردند

هرمزبان – تیم هیات فوتبال رودان با برتری مجموع دو دیدار رفت و برگشت بر تیم ️انرژی برپارسیان راهی مرحله نهایی لیگ یک فوتسال کشور شد.

صبح امروز دیدار برگشت شهرآورد هرمزگان در مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور برگزار و نماینده رودان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پیروز شد.

در دیدار برگشت تیم هیات فوتبال رودان توانست با نتیجه ۵ بر صفر از سد تیم ️انرژی برپارسیان عبور کند. در این دیدار فاطمه ارزیاب، سمانه رحیمی و مهسا عرب(سه بار) برای نماینده رودان موفق به گلزنی شدند. در دیدار رفت نیز تیم هیات فوتبال رودان موفق شده بود با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم انرژی بر پارسیان برنده بازی لقب بگیرد.

این دیدار فینال‌گونه در شرایطی برگزار شد که در بهمن‌ماه ۹۸  تیم هیات فوتبال رودان با صدرنشینی و انرژی‌بر پارسیان با رتبه دوم در مرحله گروهی صعود خود را به دور دوم رقابت‌ها مسجل کرده بودند.

در سایر دیدارها  هیات فوتبال لردگان با صدرا نکاه تهران، ایده‌آل مرکزی با هیات فوتبال همدان و فرهان ملارد با کیمیا اسفراین رقابت خواهند کرد و در مجموع تکلیف دو تیم صعودکننده به لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید