خبر فوری
هرمزبان - فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به شرایط زرد کرونا در این شهرستان، مدارس به صورت حضوری دایر نمی‌شود و تا اطلاع بعدی همچنان به صورت مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.

مدارس قشم مجازی باقی ماند

فرماندار شهرستان قشم گفت: با توجه به شرایط زرد کرونا در این شهرستان، مدارس به صورت حضوری دایر نمی‌شود و تا اطلاع بعدی همچنان به صورت مجازی به کار خود ادامه خواهد داد.


 

علیرضا نصری شامگاه سه‌شنبه در ستاد مقابله با کرونای شهرستان قشم افزود: نباید با تصمیم‌گیری عجولانه باعث به خطر افتادن سلامت دانش‌آموزان شد و بازگشایی مدارس در قشم باید بر اساس شرایط پایدار انجام شود.

وی ادامه داد: مسایل با مرور زمان برای مردم عادی می‌شود و با کمک رسانه‌ها باید رعایت دستورالعمل‌ها را به مردم گوشزد کرد.

فرماندار قشم تصریح کرد: حدود ۲۰۰ مسافر در هفته برای خروج از کشور مجبور به سفر به بندرعباس هستند که این امر علاوه بر تحمیل هزینه، باعث شیوع بیماری می‌شود.

وی افزود: ایجاد شرایط برای انجام آزمایش کرونا در قشم یا جمع‌آوری و ارسال نمونه‌ها به صورت هفتگی در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

نصری ادامه داد: با توجه به بیماری برخی کارمندان پست قشم و همچنین افزایش مراسلات پستی در کشور، مشکلاتی در این حوزه به وجود آمد که با تصمیم توزیع خدمات در دفاتر خدمات دولت قسمتی از آن رفع شد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک حدود ۱۵۰ هزار جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید