خبر فوری

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان هرمزگان آغاز شد

هرمزبان – فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و همزمان با نهمین مرحله از رزمایش مواسات وهمدلی ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه و درحال توزیع است.

سردار اباذر سالاری شامگاه یکشنبه درحاشیه مراسم نهمین رزمایش مواسات وهمدلی در استان به خبرنگاران افزود: در مجموع در ۹ مرحله از کمک‌های مومنانه مردم بیش از ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.
وی اظهارامیدواری کرد: با همکاری مردم و مشارکت خیران و نهادهای حمایتی شاهد تحقق فرمایش رهبرمعظم انقلاب باشیم و بتوانیم این کار مبارک را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه هرمزگان اظهارداشت: کارهای بزرگی در راستای قرارگاه مواسات و همدلی در استان شکل گرفته که می‌توان به ایجاد کارگاه های اشتغال، زمینه سازی برای تولید لباس برای مدارس وهمچنین فضاسازی برای تهیه اقلام اساسی در قالب فروشگاه های منصف برای مردم و بویژه در محلات کم برخوردار و همچنین راه اندازی مراکز تعمیر رایگان لوازم سردکننده برای آن‌هایی که نیاز جدی دارند، اشاره کرد.

سپاه هرمزگان ۲.۲میلیون ماسک تولید کرده است

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز  گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنوت بیش از ۲میلیون و ۲۵۰عدد ماسک در کارگاه های تولیدی سپاه استان تولید شده و درحال توزیع بین نیازمندان است.
یاسین باوقار افزود: همچنین بازارچه فروش محصولات خانگی نیز راه اندازی شده تا افرادی که در قالب مشاغل خانگی تولید و قصدفروش دارند، بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید